4 Haziran 2013 Salı

MUHTEŞEM GEYİK -- TAYYİB DÖNMEDEN ÜLKEYİ SAKLIYORUZ BEYLER !



tayyib dönmeden ülkeyi saklıyoruz beyler 

  1. biliyorsunuz teyyib yurt dışı gezisine çıktı, perşembe gününe kadar da dönmeyecek. biz de bu süreden yararlanarak türkiyeyi elele vererek başka bir yere taşısak ya ? böylece geri döndüğünde bizi bulamayacak, rahat edeceğiz. hem sorun çıkarıp duran tüm komşularımızdan da kurtulacağız..

    benim fikrim şöyle; bu gece saat 21.00 gibi herkes bir omuz verecek, ülkeyi akdeniz üzerinden yavaşça cebelitarık boğazından geçireceğiz. sonra panama kanalı üzerinden geçirerek and dağlarının arkasına saklayacağız.. baktık ki, gördü ( adamın boyu 1.85 beyler, ayaklarının üzerinde hafifçe yükselse bizi görür ) bu sefer o geleseye kadar başka yere taşırız..

    not: aranızdan "lan cebelitarıktan, panama kanalından nasıl geçirçez koca ülkeyi, sığmaz ki olm" dediğinizi duyar gibi oluyorum, hayatınızda hiç yatak, büyük sunta taşımadınız mı lan siz ? yüklenip dik duruma getirip öyle geçireceğiz...

    yorumlarınızı bekliyorum

    edit :

    1. bazı panpalarımın cebelitarıktan geçerken hatay ilinin zarar görmemesi için önerileri var, dikkate alınacak..
    2. kıçtan takma renault marka motor takılması önerisi var, değerlendirilebilir..
    3. "100 yıllık ülke, çizilmesin sağı solu" diyenler için de önlemler alındı.. ( geyik nakliyat anbarından eşya sardıkları eski yün battaniyelerden aldım, sararız hiç bişi olmaz )

    edit 2 :

    1. yola çıkma vakti yaklaşıyor panpalar, şimdi herkes en yakınındaki hastane, okul vs gibi önemli binaları gazete kağıdı ile güzelce kaplasın yolda kırılıp dökülme olmasın.
    2. göllerin nehirlerin üzeri dökülmesin diye üzerini stretch film ile kaplamak da iyi fikir, balıklar malıklar da ziyan olmaz amk.
    3. istanbulun anadolu kısmı bildiğiniz gibi hem çok ince, burada oturanlar anadolu yakasını ince kontraplakla alttan üstten iyice desteklesinler. ( izmir karaburun yarımadası, hakkarinin ucu gibi coğrafi yerdekiler de aynı uygulamayı yapabilirler / hataya dokunmayın, orayı kıvırarak geçirecez )
    4. "ankarayı bu sefer denizkenarına koyalım" önerisine pek sıcak bakmıyorum ; düşünün, gideceğimiz yere gitmişiz, tam yerleşme telaşındayız konu komşu bize bakıyo o sırada deniz kenarındaki ankaralı panpalarımdan birisi "ne bakıyon la bebe" dese hoş olmaz.. bi dahaki sefere...

    ek edit : gideceğimiz yere yakın olan tanıdığı olan panpalarımın dikkatine :::

    malum yol / taşıma yorgunluğu vs oraya varınca kimsede yemek yapacak hal kalmayacak, bir zahmet biriniz en yakındaki pideciye ( şilide nazilli pidecisi var mesela, oranın pidesi güzel ) 35 milyon buçuk kıymalı yumurtalı / 15 milyon tek sade kıymalı / 25 milyon peynirli / 5 milyon da fındık lahmacunu sipariş versin.. yanına bol roka / limon / salata da koysunlar... 85 milyon da ayran söölesin...

    siparişe edit : #119912792, 84.999.999 ayran bi kola oldu biladeeer !! lan teker teker söylemeyin istediklerinizi...

    zorunlu edit : pm' den "ne zaman yola çıkıyoruz panpa ?" mesajları alıyorum, karadeniz tarafındaki yurttaşlarımız olayı çok yanlış anlamışlar, az önce kırım yarımadasını sökerken yakaladım, onları beklicez mecburen...

    hahahaa bu ne amk, kim yaptıysa helal hahaha
    http://vocaroo.com/i/s0pjrptrsjdm

    efendi adam mode on:
    arkadaşlar, az önce yunanistan başbakanı aradı.. siz aldınız demiyorum ama biz bu taşınma muhabbetine başladığımızda samos ve sisam adaları yerinde duruyormuş ama şu anda yerlerinde yoklarmış, bi üstünüze cebinize falan bakın yanlışlıkla girmiş olabilir adama da ayıp olmasın gider ayak
    efendi adam mode off:
    hangi piç aldıysa çıkarsın yerine koysun amk, arkamızdan laf ettireceksiniz !!!

    pm edit : kilisli adam mesaj yazdı, yaşlı anası / anneannesi varmış kıbrısta, kalkamıyorlarmış yerlerinden mecburen onları da alacaz yanımıza o yüzden adana mersin hatay kısmı az sıkışsın, kıbrısı oraya yamayacaz..

    apacilongbow un eniştesinin de içinde bulunduğu osmaniye ili kayıptır, bulanların müdüriyete getirmeleri rica olunur..

    ihtiyaç editi : arkadaşlar, ülkeyi hafifçe italyaya doğru yaslayarak bırakıp 20 dk ihtiyaç molası veriyoruz.. biriniz altına sağına soluna tahta vs sıkıştırsın da kaymasın... kimse sağda solda kaybolmasın amk, ben ne zaman ev taşısam yardım edenler işin yarısında ortadan kaybolur ona dönmesin...

    unutkanlık editi : ya boğaziçi ve fatih sultan köprülerini söktük de vidalarını nereye koyduk amk bulamıyorum ?
    hah, bulundu bulundu bilecik valiliğine saklamışız hiç kimse orayı bilmez karıştırmaz diye...

    başlarım bi tarafınıza editi : lan bunu kim unuttu geride ??? kimin bu ??? kimse bişeyini unutmasın demedik mi amk ??? napcam ben bunu şimdi ? sahibi kimse cote d'azur sahiline bıraktım ordan alsın ben uğraşamıyacam !!!

    http://imgim.com/9320incij5485375.jpg

    futbol editi : lan bir ikiniz bi koşu ispanyadan özellikle katalunyadan şööle iyilerinden futbolcu kapıp gelsin, ülke futbolunun hali ortada ( kukubaba ya fikir için teşekkürler )
    ---
    yazarın bugünlük( herhalde ) son editi :

    efendi mode on:
    şaka bir yana, oldukça sıkıntılı bir dönemden geçtiğimiz bu günlerde sizleri olduğu kadar beni de gülümseten bir yazı oldu bu, hepinize tek tek teşekkürler..

    efendi mode off :
    lan sağını solunu kırdınız döktünüz memleketin amk, sizinle yola çıkanda kabahat.. neyse, hepinizin eline koluna sağlık panpalar.. bi sıkıntı olmazsa yarın yeni bir dünya haritasının capslarını sizinle paylaşırım...

    04.06.2013 / 1. edit :

    destek veren panpalarıma çook teşekkürler *
    inci sözlük ve ekşi sözlükte dünün en beğenilen entry' si seçilmiş, bu sabah rock fm' de mesut süre tarafından tamamı okunmuş...

    mutlu oldum, bu süreçte "gülümsetebilme" adına benim de ufak bir katkım olduysa ne mutlu bana...

    tekrar teşekkürler dostlar...

    http://imgim.com/3642incio9930850.jpg

    http://imgim.com/898incih9305047.jpg

    rock fm ' deki yayının ses kaydı elinde olan varsa veya bir yerde duyan/gören olursa pm gönderirse sevinirim..

    ---


    (yarimadali ?, 03.06.2013 09:22 ~ 04.06.2013 18:37)




2 yorum:

miyavkedicik dedi ki...

Güzel fikir..:))
Ama yine bulurlar yine bulurlar.. Valla hiç ümidim yok benim..:((

ismail dedi ki...

çok haklısın, çünki başka yerde bulamayacakları sermaye var burada..sat baba sat , bitmiyor, bırakmazlar kovalamadan.. fakat arkadaş muhteşem geyik yapmış doğrusu, hakkını teslim ettim .. :))
--sevgiler--