27 Şubat 2011 Pazar

Bee Gees - How Deep Is Your Love (live, 1998)

27.şubat. İZMİR ALTILI GANYANI - Pierre Bonnard


             .....by Pierre Bonnard....  Bonnard, ışığı objeler üzerinde çok enteresan bir şekilde kullanmakta.... O, kelimenin tam anlamıyla '' bir ışık ustası ''...objeleri boyama betimleme tarzı, O'na bu konuda büyük bir olanak sağlamakta, ışık ve gölge renkleri üzerinde büyük bir hakimiyet sunmakta.....


1.ayak) 10 - 1 ... XYNTHİA   ve  BAY BLESSİNG  çok şanslılar...Xynthia çok seri yapısı ile çıktığı gibi bitirebilir, Gayemsu her nekadar ara vermiş olsa da seri yapısıyla rekabete girerse, Bay Blessing'in çok işine yarar.. Bozona ve Lulu Mon Amour startta kalmaya başladılar...
2.ayak) 2-4-8  ............2 BÜYÜLÜ GÖL , 4 VAROLTAY , 8 ENGİZEK
3.ayak) 2-1-6   GOLDEN AFFAİR , GENÇYILDIZ  , VOLTRAN  olmak üzere sadece bu üç ata şans tanıyorum....diğer safkanların bence bu gün için birincilik şansları yok...
..........( değerli arkadaşlar...yazımın burasında iken bir süre ayrılmak zorunda kaldım...bir akrabam, Tıuran abimizin vefatı nedeniyle cenaze namazına yetişmek üzere ayrıldım...Allah'dan rahmet diliyorum Turan abiye...geride kalanlara baş sağlığı ve sabır diliyorum...) 
4.ayak) 2 banko......  SEVDAKAR  banko oynadım ...kısrak süper durumda olduğu gibi, rakipleri de kendisi için çok uygun...                                         
5.ayak) 1-3-4-6-7-8
6.ayak) 12 WHİTE  banko yazacağım...



26 Şubat 2011 Cumartesi

26.şubat. ADANA ALTILI GANYANI

 ADANA TAHMİNLERİM.....
1.ayak) 2-3-6----8 // 4  .....................2 BARRİER çok şanslı olacak, 3 AVŞARHAN iyi formuyla rakip olacaktır, geçen yarışını kazanan ve N.Şen ile 6 RUDDY  yazılması gereken atlar, 8 İSLİMHAN  kapalı kutu olup sürpriz yapabilir , 4 TELGEZER  bomba durumuna girmiş ...
2.ayak) 2-4-6-9 ...........ağır kilosuna rağmen daha önce de kazanmayı başaran 2 FISILTI ilk atım, 4 AYBERK , 6 KISMETİM  , 9 İNSAFIN KIZI  yazacağım atlar...belirsiz atlar, belirsiz yarış... keseye göre seçim ? ..
3.ayak)  1 ŞİMŞEK ZAFERİ ..... BANKO ...
4.ayak) 7 - 2.....şampiyona kafa tutan 7 AYDEMİRHAN kafadan yazacağım attır... sonraki tercihler zaten sizlerin de bildiği gibi...
5.ayak) 2-6-7-12
6.ayak) 1-2-3-4-5-11 ........... bol şanslar  ...

by Félix Edouard Vallotton






22 Şubat 2011 Salı

FİTO ... ligeramente.blogspot

by Fito.... sanatçı eline çok hakim, harika çizimler...



23.şubat. ADANA ALTILI GANYAN - Burhan Özer

by Burhan Özer


1.ayak)
2.ayak)
3.ayak)
4.ayak)
5.ayak)
6.ayak)
.................DİP NOT: arkadaşlar... bakıyorum,Mersin, Ankara,İstanbul,Erzincan,Denizli.... yarınki altılıyı bulmak için araştırıyorsunuz... bu arada google'dan buraya da takılıyorsunuz... ben resimle uğraşmaktan, burayı çalışamadım.... arkadaşlar boşverin yahu, birazda  ''..SAN AT..'' la uğraşın.. :)   ..paranız cepte kalsın .. BOL ŞANSLAR ..

..

Leyr Rocha de Carvalho

Üstad Rocha de Carvalho'ya sevgiler... bu harika resimleri de arşivime eklemek için sabırsızlık duydum.. bu resimler bana olduğu gibi, bir çok sanatsevere de yol gösterici, ilham verici olacaktır...






Leyr Rocha de Carvalho



20 Şubat 2011 Pazar

Butch Cassidy and Sundance Kid

...üniversite yıllarım...film gelmiş sinemalarda vizyona girmiş...arkadaşlar brlikte biletlerimizi aldık...salona girdik, bu müthiş iki film yıldızını izleyeceğiz heyecanla bekliyoruz...filmi zevkle ve büyük bir ilgiyle izledik...filmin müziği ayrı bir muhteşemdi...ikilinin traji komik fakat bizim içimizi burkan finali unutulmaz nitelikteydi...

Midnight Cowboy-Everybody is talking at me





..
.....Unutulmazlar arasına girmeyi hak eden müthiş bir film daha... John Voight , Dustin Hoffman ..Dustin Hoffman' ın muazzam oyunculuğu.....filimle özdeşleşen,bundan daha uygun bir müzik olmazdı herhalde denilen Harry Nilsson 'un muhteşem,harika, nefis müziği.... dinlemekten asla bıkmadığım,muhteşem bir melodi..

Marty Robbins








19 Şubat 2011 Cumartesi

OLEEYYYYY -- YEAAHH -- FOR THE YOUNGS ....TOM JONES - IT'S NOT UNUSUAL








19.şubat.ADANA ALTILI GANYAN KUPONUM - ve.. EYE BATH

  by Pal Fried...'' Nude Famale Portraits ''


ADANA TAHMİNLERİM....

1.ayak) 1 BÜYÜK TAYLAN ve  barbar yavrusu 3 ÖZMER ile, 5 ESMA HANIM  arasında geçmesini beklediğim bir yarış...herkesin bol at yazdığı bu belirsiz koşuda,aradan üç atla çıkarsak çok harika olacak...

2.ayak) 1 VENEK şansı çok fazla... yanına yazılacak atlar hakkında bir şey diyemiyorum...ya banko, yada çok at yazmak gerekecek..

3.ayak) 2 YELPINARLI için rakiplerinin durumu çok uygun...iki yarış gördü...çalışmaları mükemmel denecek düzeyde...BANKO ....

4.ayak) 1 HABERKAN  , 4 BOZDOĞAN , 7 KENANACO  öncelikle olmak üzere, 2 AKSİÇOCUK  yazmaya değermi bilmiyorum...

5.ayak) 5 ZALGİRİS - 6  BROWN ANGEL - 7 CARİBBEAN WİND

6.ayak) 8 KÜÇÜKCAN kafada yazılacak at , 2 HÜRAĞA , 3 RAST .......... 4 PERİCAN


sanatçı İMREN ERŞEN'den dört güzel tablo



          


12 Şubat 2011 Cumartesi

12.şubat.ADANA - İSTANBUL ALTILISI

by Frits Thaulow
                                                   ...''  At Quimperle  '' .....
ADANA ALTILISI....:
1.ayak) 3-9(bomba)
2.ayak) 4-5-9-12
3.ayak) 6 banko olmalı
4.ayak) 2 banko yazıyorum
5.ayak) 10-6-8-2
6.ayak) 8-14-16 ... numaralı safkanları şanslı görüyorum...

İSTANBUL ALTILISI..:
1.ayak) 1-3-4-5-6
2.ayak) 4
3.ayak) 5
4.ayak) 3-4-5-6
5.ayak) 3
6.ayak) 1-2-6-7-8-10-15-16




Kings Of Convenience - Misread (GÜNAYDIN GENÇLER- İYİ BİR HAFTA SONU DİLERİM )

11 Şubat 2011 Cuma

Emilie'den sevgilerle (EdithInga.blogspot)

....bu harika fotoğrafı görünce,dayanamadım ve sayfama ekleme '' arzu'sunu '' hissettim...hem de iyiden iyiye,iyice,fazlaca,çok fazla..acaip şekilde....üfff..ne desem yahu...kontrol dışı bir şey yani...

10 Şubat 2011 Perşembe

8 Şubat 2011 Salı