27 Şubat 2011 Pazar

27.şubat. İZMİR ALTILI GANYANI - Pierre Bonnard


             .....by Pierre Bonnard....  Bonnard, ışığı objeler üzerinde çok enteresan bir şekilde kullanmakta.... O, kelimenin tam anlamıyla '' bir ışık ustası ''...objeleri boyama betimleme tarzı, O'na bu konuda büyük bir olanak sağlamakta, ışık ve gölge renkleri üzerinde büyük bir hakimiyet sunmakta.....


1.ayak) 10 - 1 ... XYNTHİA   ve  BAY BLESSİNG  çok şanslılar...Xynthia çok seri yapısı ile çıktığı gibi bitirebilir, Gayemsu her nekadar ara vermiş olsa da seri yapısıyla rekabete girerse, Bay Blessing'in çok işine yarar.. Bozona ve Lulu Mon Amour startta kalmaya başladılar...
2.ayak) 2-4-8  ............2 BÜYÜLÜ GÖL , 4 VAROLTAY , 8 ENGİZEK
3.ayak) 2-1-6   GOLDEN AFFAİR , GENÇYILDIZ  , VOLTRAN  olmak üzere sadece bu üç ata şans tanıyorum....diğer safkanların bence bu gün için birincilik şansları yok...
..........( değerli arkadaşlar...yazımın burasında iken bir süre ayrılmak zorunda kaldım...bir akrabam, Tıuran abimizin vefatı nedeniyle cenaze namazına yetişmek üzere ayrıldım...Allah'dan rahmet diliyorum Turan abiye...geride kalanlara baş sağlığı ve sabır diliyorum...) 
4.ayak) 2 banko......  SEVDAKAR  banko oynadım ...kısrak süper durumda olduğu gibi, rakipleri de kendisi için çok uygun...                                         
5.ayak) 1-3-4-6-7-8
6.ayak) 12 WHİTE  banko yazacağım...



4 yorum:

Adsız dedi ki...

wonderful painting

have a nice Sunday from me

ismail dedi ki...

:) Silena,my dear sweet Silena ...very thanks to you... miss your voice, I will come to you..

..yes, have a nice Sunday you too...loves..

Antonio Machado dedi ki...

Very beautiful post!
Viva Pierre Bonard !

ismail dedi ki...

yes mestre...you right '' Viva Bonard ''..

..best regards dear Antonio..