17 Temmuz 2011 Pazar

17.TEMMUZ.İSTANBUL AT YARIŞLARI & ALTILI GANYAN

by...Vincent Van Gogh.....

1.AYAK) 2 - 3 - 7 - 6  ...........JARDEL istim üzerinde,rakipsiz kalıp bayrak ayna yapabilir..yaşı itibariyle eksik koşarsa, KUZEYİNOĞLU  ve  BARUTGÜCÜ  sprintleriyle kazanabilirler...THE BUCCANEER ... kaliteli bir safkan, son yarışı ile dikkat etmek gerektiğini düşündürdü bana...

2.AYAK) 5 - 2 - 8 - 3  .......FİKRETHAN çok formda süper durumda, TARAKÇI  sonda acı sprinte sahiptir , FOBİ  ısrarlı ve güçlü bir sprinte sahiptir, ihmale gelecek at değildir , TAŞANBEY  Karataş faktörü yazdırıyor... ne yapacağına emin değilim aslında...favori olduğu için yazdım...

3.AYAK) 2  ....BANKROLL ..mükemmel bir yarış karakteri kazandı...geçilmez...

4.AYAK) 1  ....BALÇİBİN...  müthiş bir güce sahip kısrak... BABA ATLARDAN OLACAK....

5.AYAK) 1 - 3 - 8  ..........KARABEDİR , KASTAL  öncelikle yazdıran atlar  fakat...seri yapısı ile KOCABEYİM den bir sürpriz olabilir , yatmayalım dedim...

6.AYAK) 1 - 2 - 7   ......... ASAFHAN ...çok sert yarışları ile kafada , BABA YILMAZ   iyi at olacak..güzel çalışmaları var, etkili olur...ROİ DE TREFLE ...  King oyununda Teraflu çekerdik.. onun gibimi acaba...ne olacağını göreceğiz...

11 Temmuz 2011 Pazartesi

11.TEMMUZ- BURSA ALTILI GANYANI -- Nicolau Vinet-detalhe---

.........by Nicolau Vinet......  ''  detalhe  ''.............


1.AYAK) MÜTHİŞ BİR FORM YAKALAYAN 3 BESLENEY ...KAFADA ŞANS VERDİĞİM SAFKANDIR...BABA ATLARIN OLMADIĞI YERDE BESLENEY' E DAYI DERLER ARTIK... OLMADI 4 HİSARBEY ..YETERLİ OLACAKTIR.. F.ÇAKAR'I GETİRMİŞLER... AKŞAMA İDDİA VAR DEMEKTİR... KUTLAMASINI YAPACAKLAR HERHALDE...

2.AYAK) NE DENEBİLİRKİ ?  BÜLTENLERDE VERİLENLERİ SAYMAKTAN BAŞKA... YAPTIĞIM İNCELEMEDE ORTAYA ÇIKAN SONUÇ, MÜMKÜN OLDUĞUNCA KISALTARAK YAPTIĞIM SEÇİM: 5 - 7 - 11 - 12 - 13 ...

3.AYAK) 2 KAVAKLI... SON İKİNCİLİĞİNİN ACISINI ÇIKARACAKTIR...BANKO..

4.AYAK) KARATAŞI DEKLARE ETMİŞLER...KARATAŞ RAPOR ALIR GELMEZ..... YERİNE DENGİ DENEN BİR GARİBANI / EMİR KULUNU KOYARLAR... O DA MASLAHATGÜZARI İDARE EDER... AT GELMEZ... TÜRKİYE YATAR... BİR KISIMLAR ÇUVAL FALAN EDİNMEYE KOŞARLAR... VS.  VS.. BU FİLİM HEP İZLENDİ... 2 DEHA... KERHEN BANKO ... FİLİM UYARSA EN SON AT... İZMİTBEYİDİR...PARASI OLANLAR YAZSIN...BEN KUPONU FİLİM İCABI OYNADIĞIMDAN ŞANSIM KALMADI...

5.AYAK) 1 BASURUBUL... PARDON...1 BULBASURU.... 7 YAĞLIADAMLAR.. ( OİLMEN )....8 ULAN ..YOK YOK..MULAN ....
6.AYAK) 4 UMURALP .. 6 BEDENOĞLU ... 8 YAVUZASLAN ... 15 KESKİNSOY.....
 ........DOSTLAR...İYİ SEYİRLER .. İYİ FİLİMLER.... BOL ŞANSLAR.... 

10 Temmuz 2011 Pazar

10.temmuz.İSTANBUL ALTILI GANYANI - CENNETE BİR Kİİ - BİR Kİİİİ -- Albert Marquet, Pont Neuf, 1934-

.......by  Albert Marquet ....''   Pont Neuf, 1934 ''....




DÜNKÜ ANKARA CENDERESİNDEN SONRA ,BU GÜN DE İSTANBULA MENGENEYE GİRECEĞİZ DOSTLAR... '' SIKILDIKÇE SIKILACEĞIZ '' ... OYNAMAZSANIZ SIKILMAZSINIZ.. İLLADA İSTİYORSANIZ AHA İŞTE BENİM DİYECEKLERİM...

1.AYAK) BİRİNCİ AYAKTA KAFADA GÖRÜNEN TAY BENCE.... 6 USTA ......İLK AYAKTA BEN BANKO YAZARSAM BU TAYI BANKO YAZACAĞIM...AMA İNCE HESAPLARA GİRECEK OLAN ÇEVRELERİN ATI HANGİSİ OLACAK TAHMİN ETMEK MÜMKÜN DEĞİL...DÜNKÜ YARIŞLAR GİBİ...EN OLMAYACAK ATI YAZMANIZ LAZIMDIR O ZAMAN...

2.AYAK) MÜMKÜN DEĞİL YAAWW... TAM BİR TOMBALA / MENGENE ... SIKILMAYE HAZIR OLUN/TESLİM OLUN...HAZ ALMAYA ÇALIŞIN ( YARIŞTAN YANİ ) ... 1 - 5 - 6 - 8 - 12 ........

3.AYAK) KALİTE SAFKANLAR TOPLANMIŞ...1 - 2 - 4 - 6

4.AYAK) MUHTEŞEM SAFKANLAR BURADA....3 - 6 - 4 /// 2

5.AYAK) 2 - 4 - 5 - 6 - 11

6.AYAK) 1 - 2 - 4 - 7 - 8 ... ..DURUM FECAAİİ....ŞANSINIZ GERÇEKTEN BOL OLSUN... BEN SADECE İZLEYİCİ OLARAK İŞTİRAK EDECEĞİM BUGÜN ......SİZE DE BUNU TAVSİYE EDERİM... BU GÜN TATİL YAPIN , SADECE İZLEYİN... VEYA ŞANSA 2 TL. CİVARINDA EĞLENCELİK YAPIN 

3 Temmuz 2011 Pazar

3.temmuz.İSTANBUL ALTILI GANYANI

by....Henry Charles Manguin....




3-4 gündür yaptığım altılı ganyan kuponlarım , ayaklardan birinde yatarak hep beşte kaldı.. bu durum beni ziyadesiyle sinirlendirmiş bulunmaktadır...bu gün talihimin rast gideceğini düşünmekteyim...paradan kısmadım      :-))   .. ne görürsem yazdım... buna göre sonuç mutluluk olacaktır inşaallah...

1) 1-2-3-7-8 ... BURHAN ELBETTE FAVORİ VE GÜÇLÜ AT.. FAKAT DİĞER ATLARINDA GÜÇLERİ İYİ VE KİLO DENGELENMESİ NEDENİYLE ŞANSLARI VAR BENCE...

2) 8/2  -  5   ......TAYLARDAN EN ÇOK GÖZÜME ÇARPAN ATLAR BUNLAR OLDU...YETERLİ OLACAKTIR İNŞALLAH...

3) 1-3-4  NUMARALI SAFKANLAR ARASINDA NİHAYETE ERMESİNİ BEKLEDİĞİM KOŞUDUR......

4) 1--2  NUMARALI ATLAR ÇOK İYİ DURUMDA... BİRİNİ DİĞERİNE TERCİH EDEMEDİM...

5) 3....BANKO.......BU RAKİPLERİNDEN BAYAĞI ÜSTÜN KONUMDA OLAN RİCH AND HANDSOME... ÇOK KALİTE SAFKAN..YARIŞLAR GÖRDÜ...ÇOK MÜSAİT GURUP....

6) 1-2-3-4-5-8  .........DİŞİ İNGİLİZLER.. KADINLARDAN KORKUN KARDEŞİM....AKSİ HALDE BAŞINIZA GELMEYEN KALMAZ... TEMKİNLİ OLUN DERİM....