14 Mart 2012 Çarşamba

Nesrin DEMİRCİ --- Bir gün kapına geleceğim ! ----




Nesrin DEMİRCİ

Bir gün kapına geleceğim
Bu yolları hep sana gelmek için yürüdüm biliyorum.
Sırf sen istedin diye hayattayım
Sen istedin diye yaşıyorum tüm bunları
Sen istedin diye katlanıyorum bu sıkıntılara ve dertlere
Ve sırf sen istedin diye inadımdan ölmüyorum hala hayattayım.
Düşe kalka da olsa ayaktayım
Güneşde açsa yağmurda yağsa
Çığda düşse yoluma fırtınanın bini bir para olsada ben hep yürüyorum
    
Bir gün yolun sonu gelecek biliyorum
Tünelin sonundaki ışığı artık görüyorum
Ve korkmadan yürüyor yürüyorum
yolun sonu sana çıkacak biliyorum
tüm yollar gibi bu yolda beni sana getirecek
ve o gün o son gün  
Kapına geldiğimde yüreğimde sadece sevgi ve inanç olmayacak
Yanımda suç ve günahda getireceğim sana.
Çevirecekmisin beni yinede kapından
Dönüp bir kez bile bakmayacakmısın yüzüme
Gözlerime
Yüreğime.
   
Ben hep sevdim seni
Hep inandım sana
arasıra unutmak istesemde
Sonunda hep sana geldim
Almayacakmısın beni şimdi içeri
Çek git mi diyeceksin yüreğin hiç sızlamadan
   
Bir düşün
En iyi sen bilirsin ve anlarsın beni
Eğer sen olsaydın benim kapıma gelen
Ben geri çevirebilirmiydim hiç seni
Birbirini hiç bilmeyen tanımayan
Sevmeyen iki yabancı gibi?
Sırtımı dönüp gidebilirmiydim dersin sana
Umarsız vicdansız ve katı
   
Ben hiç kimseyi geri çevirmedim hayatta
Ucu bana dokunsada affettim beni incitenleri
Bana gelmeseler bile sana havale ettim
Anneyim ben
Bir kızım var
Dünyalar tatlısı
Sırf hayatını kendi doğruları gibi yaşamak istedi diye
Nasıl vazgeçerim ben ondan
Nasıl vazgeçerim onun o güzel yüzünden gözlerinden
Kokusundan ve sesinden.
Nasıl bırakırım onu kapının dışında
Karanlıkta ve sokakta
Kimsesiz bu hayatta.
Bıraksam affedermiydin beni
Yine severmiydin
Hiçmi kızmazdın bana
Hiçmi bozulmazdın insafsızlığıma
Sen değimlisin bana gel diyen
Ne olursan ol yinede gel diyen
Geldim işte
Hadi buyur şimdi
Sırf adına hayat denen bu yolculukta istediğim gibi yol aldım ve birkaç trafik işaretine ve kurallara uymadım diye
Geri çevir beni
Yüzün tutarsa
Vicdanın sızlamazsa
cehenneme at beni
yinede yakılışımı görmezden gelebilirmisin
böylesine severken ben seni
çığlıklarımı duymamak için kulaklarını kapatabilirmisin
sen ki her şeyi görensin duyansın bilensin ve hissedensin
nasıl olurda ben acı çekerken izleyebilirsin beni.
yarattığın üzerine titrediğin bu eşsiz varlığın yok oluşuna
alçalışına ve küçülüşüne tahammül edebilirmisin
sırf sınav kağıdı eksik yada yanlış diye
ondan vazgeçebilirmisin
elektrikler kesildi demeyeceğim sana
yada misafirler geldi
hastaydım çalışamadım
yada 'ben bu dersi kaçırmışım hocam' bu konuyu cidden bilmiyordum da demeyeceğim sana
savunmayacağım kendimi sana
her şeyden haberim var
her bir dersi aldım ben hayattan
iyice anladım söylediklerini
ama katılmadım tüm sözlerine
katılamadım.
Evet beni sen yarattın
Evet kuralları sen koydun
Ve evet pek çok yanlışım var biliyorum ve kabul ediyorum
ama yaşamak istedim ben sadece
insanca yaşamak
insan gibi yaşamak.
Tüm istediğim buydu benim.
Ne kimseye kasıtlı bir kötülük ettim ne de şer diledim
Ne ettiysem kendime ettim
ne ektiysem onu biçtim onu tattım
seni hiç suçlamadım
beni yalnız bıraktın diye
sırtımı dönmedim sana
ağlayan bir çocuk gibi sana koştum canım her yandığında
sar diye yaralarımı sana sığındım
şimdi senmi inciteceksin beni
incinmeme seyirci kaldığın yetmedimi
diyorsanki kendin ettin kendin buldun
ateşe dayanacağın kadar günah işleseydin sende
da kabul ! senin canın sağolsun
nasıl istersen öyle olsun.
sitem bile etmem sana, tek laf bile etmem
gözlerim yaşlarla dolu kalbim kırık ve incinmiş alırım anılarımı da yanıma girerim cehennemin kapısından başım dik ve canım cehenneme
zebaniler korksun benden
ben korkmuyorum artık hiç kimseden ve hiçbirşeyden
çünkü sadece sevdim ben
sana ve herkese yenildim belki ben
Ama sevdiklerime ve kendime hiç ihanet etmeden.
Bu nedenle bakabilirim senin ve herkesin gözlerine dimdik hiç çekinmeden
Ta gözbebeklerinizden içeri girer bakışlarım ruhunuza değer
Yenilebilirim ama ezilmem ezdirtmem kendimi kimselere ben !
Sırf güçlüyüm diye
Sırf yapabilirim diye
Gücümü kimseler üzerinde denemem
Ve kapıma geleni af dileyini geri çevirmem
merhamet ederim ben.
Tüm bunları senden öğrendim
Ama sana satamam ben
   
Var şimdi sen düşün
Ben çok düşündüm yol boyunca
Yoruldum
Hırpalandım
Kapında şimdi sadece bir kulum.
Gideceği yerin neresi olduğunu bilmek isteyen biri de değilim sadece üstelik
Başına gelen tüm acılara ve başkalarınında başına gelenlere neden seyirci kaldığını bilmek ve gerçeği anlamak isteyen.
Eğer sen sormayacaksan bu hesapları zalimlerden
O zaman ta cehennemden içeri gidip yakalarına yapışağım
Bizzat ben
kendim
şahsen !

Hiç yorum yok: