24 Mart 2012 Cumartesi

İSTANBUL İSTANBUL...Ahhh GÜZEL İSTANBUL...

...by..Demet YETİŞ...



Photo by Cem Talu ...''  Aydın BOYSAN ve boğaz...'' ...



Photo by Ersin Roylas ... '' Yeşil Ev..Sultan Ahmet ''...



Photo by Ersin Roylas  ... '' Sultan Ahmet..2010.. ''...



Photo by Gönül Koçak 2012  ..... '' Galata Köprüsü'nden..''...



.Photo by Ceylan Özdoğan Atuk....


Photo by Ceylan Özdoğan Atuk .......



Photo by Ceylan Özdoğan Atuk ......... ''... Beyoğlu ...''




..Photo by Erkan Okce ........

..Photo by Serhan Silkin ...  '' Galata Kulesi..''...


 FOTO: NURİ BİLGE CEYLAN 


 
...by  Seda Doğru ÇİLLİDAĞ...

6 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Aydın Boysan nur içinde yatsın, fotoğraflar çok güzel, lokum çekti canım ama tüh:))))neyse bu arada facebook sayfanızın linkinin olduğu yorumunuzu yayınlamadım..belki herkesin görmesini istemeyebilirsiniz diye...

bu arada o sayfa sizin mi? Başkasının mı anlayamadım..arkadaş ekle yoktu, abonelik vardı, bir de sizinse abone olursak tüm paylaşımlarımızı herkes görecek miymiş nasıl anlayamadım öyle bir şey yazıyordu şimdi tam cümlesini unuttum..:)

ismail dedi ki...

:)) Aydın baba.. çok özel şahsiyetti... evet o sayfa benim..sadece arkadaşlara açık.. arkadaş eklemeyi açayım,sanırım kapamışım.. :) bende facebook'un dilinden pek anlamıyorum.. altıcılarla bir arada hasbıhal ediyoruz ara sıra :)

ismail dedi ki...

..şimdi arkadaşlık taleplerine açık :)

Unknown dedi ki...

again and again..these are beautiful amazing photos,of an amazing city! thank you for the photos!

ismail dedi ki...

thanks for your beautiful post, dear Simphony .. yes.. ''..İstanbul İstanbul, ahhh güzel İstanbul..'' ..

bücürükveben dedi ki...

Tamam anladım, teşekkür ediyorum..:)