26 Mart 2012 Pazartesi

Lucretia SNOWBRİDE

by..Lucretia SNOWBRİDE...

2 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Çok güzel bir kadın, Hint'li gibi geldi bana...ama ben izlenimci tabloları özledim İsmail bey:)))

ismail dedi ki...

ben de öyle sanıyorum.. çok güzel kadın.. evet bende tabloların özlemini yaşıyorum gerçekten fakat, bilhassa renkli fotoğraflarda, eğer dikkat edersen '' bir çoğunu özellikle seçiyorum'' izlenimci sanatı taşıyan renkleri tercih ederek yayınlıyorum..arşivime alıyorum.. fotoğraf sanatı da ayrı bir tad veriyor.. o nedenle özellikle izlenimci renkleri arıyorum Müjde.. bunun yanında birde, bana ilham telkin edecek ( resim sanatı açısından--resim yapmaya başladığımda..inşaallah :-) ..) fotoğrafları topluyorum.. bunların içinde izlenimci renkleri bilhassa görebilirsin..
--sevgiler--