22 Mart 2012 Perşembe

Elisee MACLET



                  









   











5 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Sen nehrini de, kasvetli bir günü de, ne güzel yansıtmış, benim resmim güzeldir ama hayatımda hiç yağlıboya (lise dışında)resim yapmaya kalkışmadım bunları görünce insanın ressam olası geliyor:)bu arada şu anda ismini unuttum bir arkadaşın blogunda bir kadın ressamın resimlerini gördüm bayıldım çağdaş ressamlardan..hayran kaldım dantel örtülerin dantellerini hakiki kadar ayrıntılarla yapmış, genellikle oda içi, çiçekler, vazoda çiçekler vs..hakikaten çok yetenekliydi..ismini not etmedim salak gibi...:((yoksa size de söylerdim tekrar rastlarsam tesadüfen artık..:((

ismail dedi ki...

:)) rica ederim.. inşallah gene denk gelirsiniz.. ben de merak ettim.. evet,ressam Utrillo'dan esinlenerek çalışmış ancak yine de kendi özgünlüğünü de katmış.. duygusal renkler kullanıyor,beni de çok hoşuma gitti...
-- selam ve sevgiler--

bücürükveben dedi ki...

Buldum daha doğrusu kimin blogunda rastladığımı hatırladım:)

http://begonvilliev.blogspot.com/2012/03/lydia-datsenkonun-harika-yaglboya.html

bir de yine o arkadaşımın blogunda roberto bernardi' nin sanırım hiperrealist tabloları var..bazıları bunu sanat kabul etmese de ben seviyorum, bence o da sanat ve çok da zor ....

ama duvara asmak için izlenimcileri daha çok tercih ederim galiba:)

ismail dedi ki...

teşekkürler Müjde..şimdi oraya gidiyorum bakmaya...

ismail dedi ki...

bloğu gördüm..güzel bir blog..ve bahsettiğin resimler gerçekten sabırla çalışılmış harika tablolar.. hepsinin değeri ve verdiği tad başka elbette.. teşekkürler..