17 Şubat 2012 Cuma

Maurice UTRİLLO ....Hüznün Dramatik Renkleri ...
























4 yorum:

Adelina dedi ki...

Una maravilla... Es un placer pasar por aquí.

Un beso.

ismail dedi ki...

Gracias dear Sakkarah..
--best regards--

bücürükveben dedi ki...

Utrillo'nun tablolarının hepsi birbirinden güzel, ne kadar sade, ne kadar ustalık, renk uyumu, perspektiv hepsi muhteşem..itiraf edeyim at yarışlarını okumuyorum sırf tablolara bakmaya geliyorum:))ama atları çok severim o ayrı...

ismail dedi ki...

:)) evet sevgili Müjde.. ben de zaten esas olarak bu bloğu kendi resim zevkimi oluşturmak,veya şöyle söyliyeyim,sevdiğim tarz resim ve ustaların eserlerini inceleyip öğrenmek,görüş ve bakışımı geliştirmek ve sanattan resimden aldığım tadı yaşamak için açtım.. bunun yanında terkedemediğim altılı ganyan oyununda,oynadığım kuponlarımı bazen kendi hobim olarak --- sanki at yarışı tahmincisiymiş gibi !!! ??? :))) --- kendi kendime yayınlamak idi ... yani, gerçekte sevdiğim resimlerin koleksiyonunu yapıyorum kendime... :) sevgiler...