25 Şubat 2012 Cumartesi

Marc CHAGALL


                    
                      

4 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Chagall! Ne kadar ilginç, olağandışı bir hayalgücü! Bir hocamız çok severdi, bu arada siz İstanbul'da mısınız Van Gogh gelecekmiş ama tabloları değilmiş..bir tür dev slayt gibi galiba...:(( belki de güzel olur hiç görmedim daha önce..


not: bir de bir maruzatım var zahmet olmazsa yorum ayarlarından kelime doğrulamayı siz de kaldırsanıza yorum yazarken zorlanıyoruz:((

ismail dedi ki...

Müjde günaydın...kelime doğrulamayı kaldırdım..istanbul'da değilim ne yazıkki (veya,iyiki) -- bazen neyazık,bazen iyiki :))-- sanat şehrimiz,fakat karmakarışık- fakaaat herşeyden öte,bir başka dünya istanbul.. sevgiler..

bücürükveben dedi ki...

Günaydın, çok teşekkür ediyorum, benim de ilk başta öyleymiş Ayşenur arkadaş söyleyince kaldırmıştım sonra minik bir kampanya yaptık birkaç arkadaş daha kaldırdık kelime doğrulamayı..:))İstanbul eskiden çok eskiden güzeldi hadi hadi 50'lerde filan sonra beton yığını oldu ben de 30 yıldan fazla Üsküdar'da oturdum ama her yıl kalabalıklaştı iyi ki şimdi orada oturmuyorum diyorum ama Van Gogh'u göremeyeceksiniz bu durumda üzüldüm çünkü çok ilgilisiniz..neyse.. sevgiler

ismail dedi ki...

:) erkencisin sen de bu gün (sen diye hitap ediyorum,eğer istemezsen bana söyle) . evet İstanbul'un o eski fotoğrafları ve üniversite zamanımdaki hali bile bana başka duygular vermekte hala.. Üsküdar dedin ya.. Üsküdar'ın şehir hatları vapuruyla yanaşırken görünen manzarası bana hep tam bir Osmanlı görüntüsünü vermiştir ve muhteşem bir havası vardı..uzun zamandır İstanbul'a gelmedim.. çok değişmiştir.. hala müthiş hayıflanıyorum aklıma geldikçe..ben ne gerizekalıymışım diyorum..okurken,neden ben resim yapmadım,İstanbul'un çeşitli manzaralarını,caddelerini,sokaklarını,evlerini,boğazı,insanlarını vs.vs..resmetmedim diyorum.. bir daha dünyaya gelsem kesinlikle bunu yaparım...