3 Şubat 2012 Cuma

Manel ANORO




















8 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Renk kullanmakta ne kadar korkusuz! Pembeler, morlar, turuncular, birazcık Gaugin'i anımsattı ya da bana öyle geldi..özellikle sıcak renkleriyle, altın vücutlarıyla...

ismail dedi ki...

evet Müjde..gerçekten bu renk kullanmadaki cesaret ve hakimiyetinden ben de çok etkilendim.. bunlardan kendime dersler çıkarıyorum,eğitiyorum kendimi.. ben de bu şekilde renklerin özgürce kullanılmasından yanayım ve bu tarzı benimsiyorum..ressamda bu özelliği kendime çok yakın buldum ve mümkün olan resimlerini topluyorum..
--sevgiler--

Jane dedi ki...

Fantastic colorful paintings, if this doesn't put you in good spirits...nothing will!

ismail dedi ki...

hello dear Jane.. yes.. you right.. I agree with you ..

Antonio Machado dedi ki...

Dear Ismail,
this selection of paintings inspired Fauve is very good.
Thanks for sharing your research with good taste!
A big hug

ismail dedi ki...

dear mestre,very thanks for your kind post..
--best regards--

elpresley dedi ki...

Magnífica tu selección de este estupendo pintor español que cuando la contemplo tengo la sensación de estar viendo la obra del propio Matisse.

Un saludo.

ismail dedi ki...

dear elpresley...very thanks for your kind comment.. yes,I liked very much his art style ..
--best regards--