8 Ağustos 2010 Pazar

families

iri bıdık...önder...doğdu,önce annesi kucağına aldı sevdi,öptü kokladı,bağrına bastı,kalbine koydu...sonra ben aldım,gözlerine baktım,dayanamadım sevdim öptüm onu...ben ona bakarken,O'da benim gözlerime doğrudan bakıyor,gözlerinin içi gülüyordu...aylar geçti,bebiş büyümeye devam etti...O dört aylık iken ben askerdeydim...babasını ziyarete gelmişti annesiyle Halıcıoğlu'na yaz sıcağında...yeğenimin evinde kalmışlardı...ardından yıllar geçti...bizim ufacık bebiş,yatağına,neredeyse evine sığmaz oldu...üfff maşaallah,uzadıkça uzadı...ne yapalım iri bıdık demeye başladık...yeni aldığımız ayakkabıları dahi bu büyüme evresinde,bir iki ay içinde patates gibi yamuk yumuk oluyordu...bende anlamıyordum bunu, oğlum genemi bunlarla top oynadın diye kızıyordum iri bıdığa...O da bilmiyordu tabii,o normal zannettiği için diyemiyordu bana '' baba.. hızlı büyüyorum '' diye... sevgili oğlum...Allah'a emanet ediyorum seni...sağlık esenlik mutluluk başarılar dilerim yavrum... ... 
baban....  

9 yorum:

juliana russo dedi ki...

Belas fotos, aquela do homem olhando para o bebê está emocionante.
Consegui traduzir sua mensagem do urbansketchers no google translator, depois de decifrar que idioma é o seu.....obrigada, foi uma bela mensagem.....

ismail dedi ki...

dear me juliana...you first commenters for me...also I Love You.. :))... I don't know spanish...but I know that good thinks you said... thanks... He is my son... (basketboll)...bee quikly big... :) ..thanks...

ismail dedi ki...

Juliana...I see your desens..wonderful...

ismail dedi ki...

yes Juliana...I translate to turkish from portuguez...thanks :))

ismail dedi ki...

...other...OBRİGADA... :)

mehmetozgule dedi ki...

iste bunu soylemek istedim,oyun o kadar mukemmelki sana aklindan bile geciremeyecegin boyutlarda mukemmel bir hediye veriyor ,aslinda hersey hediye ,bu kutsal hediyeyi idrak edebilen mutlu ve huzurlu oluyor ,sukurler olsunki hepimizin gurur duydugu aslan gibi bir evlat verdi sana Yuce Allah ,onun mutlulugu ,huzuru ,sagligi ve basarisi icin hepimiz duaciyiz ...

ismail dedi ki...

teşekkürler teşekkürler...senin inancın tekrar duyguları kuvvetlendiriyor,bana da aktarıyorsun bu gücü...Allah cümlemize sağlık başarı versin inşallah...sevgiler...

juliana russo dedi ki...

:))
só agora vi suas mensagens.......

ismail dedi ki...

:)) .... teşekkürler...