12 Ağustos 2010 Perşembe

12.ağustos.ANKARA AT YARIŞLARI

yes dear dostlar...Ankara at yarışlarını dün akşam iftardan sonra çalışmaya çalışmak gafletinde bulundum...Sen,, uyurken ders yapabildinmi hiç okul hayatında ha ? :)) ... valla bu gün yarışan atlar afedersiniz ama hepsi s..ki , ta....na  denk atlar...bunlar arasından gerçekçi bir seçim yapmak zor...ben de seçemedim tabii...sadece şansa kalacak şekilde ve bir iki yerden okuduklarım akabinde aşağıdaki kuponu oluşturdum...ben oynarmıyım bilmem...sanırım oynamayacağım...size de sadece izlemenizi tavsiye ederim...


1.ayak) 6- 5 - 2

2.ayak) 7-3 ///1-11   ..  ..üç numaranın çıktığını bilseydim 12' yi yazardım...

3.ayak) 3-1-8         ....  2 numara geldi....bu adamlar kimi getireceklerini biliyorlar yahu...bi biz bilemiyoruz..... çırak çıkarıyorlar hep vatandaşı...benim pencere açık kalmış gene yaww..

4.ayak) 1-2 /// 3

5.ayak) 8 ... banko tahmin ediyorum ( en zor ayağa banko yazdım iyimi ? :)) )..rakip: 7

6.ayak) 1-3-17-18

by Mustafa Ayaz...

2 yorum:

Eduardo Vicente dedi ki...

Beautiful your picture!! It remenbers me a "belle epoque" scene.

ismail dedi ki...

thanks Eduardo...I love too much art (paint) ...this picture,belonging to Turkish painter ''Mustafa Ayaz''...so I like this painting...even so,''Obrigada'' for your message...