14 Ağustos 2010 Cumartesi

14.ağustos-ANKARA at yarışları

Ders çalışmanın bile zor olduğu bu sıcak günlerde,safkanlar ve jokeyleri start almakta,ter dökmektedirler...elbet biz de masa başında ter döküyoruz...çalışmalarımın karşılığını bu gün almayı ümit ediyorum...fakat bakıyorum yaptığım kupona,20,25 TL verebilir :)) ...
1.ayak) büyük kilo düşen 3 numara ve 1 numaralı atlar yeterli olur diyorum..
2.ayak) bu yarışta çok kalite olacağına inandığım 6 numara ve çalışmaları enfes olan 7 numaralı atları yeterli buldum (fazla para vermeyelim boşuna dimi ? :=)  )
3.ayak) 1 ve 3 numaralı safkanlar buraya iyi geleceklerdir...
4.ayak) muhteşem sprinter 3 numara banko yazıyorum...
5.ayak) 3 - 4 - 7  numaralı safkanlar safkandırlar :=)) 
6.ayak) safkan olduklarını bilmediğim,ne olduklarını da bilemediğim beygirler arasından: 2 - 6 - 8 - 11  yazıp heyecan yapacağım.... bol şanslar dear dostlar...


Muhteşem İstanbul'da..Fransız Sokağı ( French Street- İstanbul- Bosphorus )

Hiç yorum yok: