15 Ağustos 2010 Pazar

15.ağustos.İSTANBUL ÇALIŞMALARIM --- George Inness ---

...by George Inness  ...




İstanbul çalışmalarına cumartesi gecesinden başladım..başladım ama daha baştan ( son ayak ) çok zorlu bir yarışla karşılaştım..bakalım neler olacak...Bu gün 4'lü veya 5'li ganyan oynamak daha iyi olabilir aslında...

1.ayak) 4 - 3 - 1 ...arasında gelde seç bakalım... 1 ve 4 OLARAK İKİ AT GİRDİM OYUNA...

2.ayak) 1 - 3 - 4 ... ayrımsız olarak yazmak gerekecek...SON DEĞERLENDİRMEMDE STAR BİKE ..BANKO BIRAKTIM..

3.ayak) 2 LACHYN KHAN - 3 PARPALİ.. öncelikli atlar olacak sanırım...Lachyn Khan önde sert tempo koyacak,arkayı dağıtabiir,dişi atların bu ikisi arasına girmesi çok zor gibi..Parpali yakın takibe alıp düzlükte iyi kapışacaklar.. 1 ATOMBEY .. az at değildir...( 2 - 3 - 1 )

4.ayak) 3 DEHA - 6 KURTİNİADİS  ve  son yarışındaki gelişi muhteşem olan 5 HAYRİ BABA yazalım...( 3 - 6 - 5 )...  KURTİNİADİS ..BANKO YAZMAYA KARAR VERDİM...

5.ayak) 4 MERTKAL - 6 VAKKAS arasında geçecek bir yarış gibi duruyorsa da...3 KOÇPINAR yabana atılacak at değil...( 4 - 6 - 3 ) ....... BURADA 6 ve 4 İKİ AT YAZDIM...

6.ayak) çalışmaları gayet güzel olan taylar arasından kağıt üzerinden seçmek zor olacak ama bana en yakın gelen ihtimalleri yazıyorum...7 QUİCKLY - 8 SANTO DOMİNGO - 9 WEST KHAN - 4 LAST VALS - ///...11 MY LİFE .....fakat zor geçecek bir yarış olduğu muhakkak... ( 7-8-9-4 ///..11 )

.......YUKARIDA SON DÜZENLEMELERLE  KUPON TUTARI 3,00 TL OLDU ,OYNADIM...






2 yorum:

juliana russo dedi ki...

thanks again :)

ismail dedi ki...

hey Juli...sen başlıbaşına sanatçısın...seni ve Tommy'yi özel köşeye almam gerekiyordu..ben de sizi özele aldım...çizgilerin bir harika...O, sanatçı ellerinden öperim...sevgiler...