10 Mart 2013 Pazar

Shozo OZAKİ -- CATS ... sevgili MÜJDE' ye İTHAF EDİYORUM ..








4 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Aaa!:)))))İsmail'cim çok teşekkür ediyorum arkadaşım, ilki nasıl bir tombiş:))ötekilerin de çizim, desen, çok güçlü hemen farkediliyor, az çizgiyle çok anlam katmış...
tekrar teşekkürler:)
güzel bir pazar diliyorum...


not: hala o manyaktan kurtulmadın mı?:((kelime doğrulama olduğuna göre kurtulamamışsın :(((hay Allah yaa:((

ismail dedi ki...

bu minişleri görünce hemen aklıma sen geldin..sana hediye edeyim dedim bu yavruları... :)) sevgiler.. şimdi açayım şu doğrulamayı, inşallah dadanmaz tekrar..

bücürükveben dedi ki...

Tekrar teşekkürler:))yalnız benim için açma:( yine dadanırsa sebep olmayayım arkadaşım...:(((hay Allah ya kim bu manyak keşke ip nosundan filan tespit ettirip savcılığa şikayet etsen diyeceğim ama...uğraş dur:((
sevgiler...

ismail dedi ki...

sanırım yurt dışından idi..Atatürk ile ilgili yayınıma dadanmıştı..
--sevgiler--