18 Mart 2013 Pazartesi

Maurice UTRİLLO







5 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Arkadaşım iyi misin? Sesin çıkmıyor, ben de bir aydan fazla bir zamandır yoktum yeni döndüm...umarım her şey yolundadır...sevgiyle kalın

ismail dedi ki...

sevgili Müjde bende senin gibi küskünlerdenim.. iyi olmayı umud ediyorum .. resimlerle biraz oyalanıyorum, sonrası hayırlısı, inşallah işler değişir, gençlik kendini bulur...
--sevgiler--

ismail dedi ki...

sevgili arkadaşım, bu tipler gerçek bir budala,ve hayatı insanlık alemine katleden geri zekalı cahil ilkeller de bunlar... iflah olmaz,madde ötesi, varoluş sebeplerini anlayamadığım taş kafalı sübliminaller bunlar... tarifi zor bu tiplerle meçhule gittiğimiz belli..ancak ne olduğunu anlamak istemeyen bu boş tenekelerle bir arada bulunmak kahredici ... Allah'a emanet ol...

bücürükveben dedi ki...

miyavkedicik'te yorumunu gördüm dedim hala buralarda bizim İsmail, sevindim bir selam göndereyim dedim, bu arada lübb ül lübb (ismini şu an yanlış yazmış olabilirim) ara ara bulamadım ayol ne kitapmış bu!:))ama bulacağım ahdettim..
selamlar sevgilerhec

kelime doğrulama hala duruyor demek blog sapığından kurtulamamışsın:((ne günlere kaldık telefon sapığı gibi blog sapıkları türedi:(((

ismail dedi ki...

sevgili Müjde.. inan senin gibi insanları gördükçe yüzüm gülüyor,moral geliyor arkadaşım.. aydın,bilinçli,insan kişileri görmek,bir haber almak,sohbet etmek beni mutlu ediyor... eğer bana mail adresini yazarsan sana internet üzerinden tamamını göndereyim .. değerli ve aydınlatıcı bir hazine... sevgiyle gözlerinden öperim...
-saygılar--

(not: henüz kelime doğrulamayı kaldıramadım.. tekrar bir bakarım..vaz geçmişse kaldırırım ancak,bana öyle geliyorki bunun gibi bir çok yeri otomatiğe bağlamış olmalı )