21 Nisan 2012 Cumartesi

VAN GOGH .. HE LİVES .. İN MY SOUL ...





























4 yorum:

bücürükveben dedi ki...

En sevdiğim ressam, hepsi de müthiş..çok teşekkürler..

ismail dedi ki...

farkına vardığım bir husus var..sanatçı,fotoğrafik bir gözle renkleri görmüş..

Sami Samioğlu dedi ki...


İsmail bey ,
Özellikle profil resminiz dikkatimi çekti..Web sayfanızı izledim..Bana göre fevkalade güzel ve başarılı..Takip edeceğim... Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Ressam
Sami Samioğlu

ismail dedi ki...

Sami bey hoş geldiniz.. iltifatınız için çok teşekkür ederim.. resmi çok seven biri olarak,beğendiğim çeşitli resimleri böyle arşiv yapıyorum,onları izliyor inceliyor tadını çıkarıyorum .. sizin çok güzel ve sanat severler için çok faydalı bloğunuza rastlamam beni ayrıca çok sevindirdi..
--başarılar dilerim, sevgi ve saygılar--