14 Nisan 2012 Cumartesi

Yuri RATUS ...Bro Insidesoulart ...




3 yorum:

bücürükveben dedi ki...

çok beğendimmm hele üçüncü lüle lüle saçlıyı...ne tür kalemle yapıyor acaba? Teşekkürler

bücürükveben dedi ki...

Geçen cumartesi amatör yani amatör derken az değil tam 4 yıl resim kursuna gitmiş, kurs sonunda resim sergisi açanların sergisine gittim ta ilkokul arkadaşım üç çocuk annesi şimdi de dört yağlıboya tabloyla katılmıştı...ben de resmi çok severim yağlıboya zor gelir ama kara kalem, boya kalemi çok seviyorum, onların resimlerini görünce yeniden heves geldi..yıllarca kendi yaptığım kadın portrelerini (en sevdiğim tarz bir de moda tasarımına çok meraklıydım ben aslında)ne kadar küçümsediğimi anladım..insan kendi yaptığı şeyleri nedense küçümsüyor, hiç değer vermiyor...yeniden belki ben de kadın portrelerine başlayacağım..:)o serginin ve sizdeki resimlerin sayesinde:)tabii bir iddiam ASLA OLAMAZ...

ismail dedi ki...

sevgili Müjde..hiç bir zaman iddia kimse etmemiştir..bütün husus sevdiğin bir şeyi,severek yapmak ve daima denemek,kendini ifade etmektir.. resmi,sanatı seviyorsun bunu önceden okumuştum.. tekrar başlaman çok güzel olur..hem de hiç gecikme..resimlerini,tasarımlarını izlemeyi heyecenla bekliyorum...
--sevgiler--