28 Nisan 2011 Perşembe

29.nisan. BURSA ALTILI GANYANI - BABA BANKO

by...Ye Qi Sheng....'' landscape ''...

BURSA YARIŞLARI HAKKINDA GÖRÜŞLERİM:

1.AYAK: .... birinci ayaktan bir BABA BANKO ile başlamak istiyorum...56 kg.'yu ve SADETTİN BOYRAZ'ı ve sevdiği Bursa pistini bulan  8 YUNUS EFE  ..banko yazılmalıdır...diğer rakiplerinden etkilenmeden yarışı üstün formuyla kazanacağını umuyorum...

2.AYAK: ....2.ayakta çok tehlikeli olarak gördüğüm 5 safkan üzerinde karar kıldım...koşmuş oldukları yarışlar, hazırlıkları ,orjinleri itibariyle düşünceler,bu beş at kafamda kapıştı......2 ELEMENTARY WİN ., 7 BELAMİ  ,  4 ROYALSEA ,  3 MİLES  ,  11 GOLDEN ANGEL ...12  numarayı da ekledim...

3.AYAK: ....1 - 3 - 4 .... ZEBANİ  ,  SPARK OF FİRE  ve  TOLİKOPA ...  güçlerini 2000 m.lik bu yarışta göstereceklerdir....öncelikle akla Zebani ve Spark Of Fire yeterli olacak gibi geliyorsa da, Tolikopa'nın babası Grand Ekinoks olunca, böylesine bir atı yazmamak olmuyor....( KUPON NETİCESİNDE EĞER MİKTAR BAKIMINDAN ZORDA KALIRSAK:  3 NUMARAYI  BANKO VEYA ... 1  -  3  ...İKİ AT  GİRECEĞİZ ).....

4.AYAK: ....vay babalar vay...ÇOK TEKNİK BİR YARIŞ....bu yarışı ancak '' YARIŞIN GİDİŞ HATTINI  BİLENLER ''  çözebilir....benim gibi bilmeyenler, yarışın gidiş hattını '' HATTI  HÜMAYUN  '' zannedenler ise , bildikleri bilgilerine sığınırlar....2 KAYRAHAN  -   7 BURHAN ....

5.AYAK: ....DİKKAT  DİKKAT ... BU AYAKTA BANKO VEYA İKİ-ÜÇ ATTA BULAN VARSA , ACELE OLARAK BANA ''  YORUM  ''  HANESİNE YAZARSA SEVİNİRİM......BU KOŞUDAKİ ATLARIN YARIŞ VE GALOPLARINI ŞU ANDA GÖREMİYORUM.BU NEDENLE  SALLAMA YAPMAK İSTEMİYORUM....evet ,sağa sola baktım araştırdım...bir arkadaşın BANKO  atını ben de banko yazmaya karar verdim....15 THELMA .....BANKO....

6.AYAK: .... zor yarış...numara sırasına göre yazıyorum...2 HOŞFİDAN , 5 KADRİYE ,  6 NUMEN ,    7 LABADA , 13 TUGAY , .... bundan sonrası tamamiyle size kalmış.....bültene tekrar göz attığımda fikrimi değiştirip şu 3 atı yazmaya karar verdim : 7 LABADA -   13 TUGAY  -  20 ÇEVİK EFE  ...9 BALKAYMAK ' ı da ekledim ( tabelayı banko yazınca )....

Hiç yorum yok: