26 Nisan 2011 Salı

27.nisan.ELAZIĞ ALTILI GANYANI - Alexei Jawlensky --

...  Alexej Jawlensky....Still_Life ....

MUHTEŞEM TAHMİNLERİM...!

1.AYAK: 4-6 ...çalışmaları ve yarışları ile öne çıkan bu iki at ayırmaya gelmez...bir de 5 numaralı safkandan bir sürpriz sonuç çıkabilir...kuponum uygun olursa neticede tekrar buraya dönüp bu safkanı ekleyebilirim...şimdilik bu iki atı yeterli görüyorum...
2.AYAK: 6  MEMOŞ TUMBUL.....BANKO  KARDEŞİM İŞTE... SATİİM ANASINI...fırsatı değerlendirmenin zamanıdır...şimdi banko yazmazsak bu güzel fırsatı kaçırmış olurum...son yarışını çok beğendim...rakiplerin şu an itibariyle istenen durumda olmadığını düşünüyorum...Banko
3.AYAK: 1 VEYSİ BABA ...BANKO.....
4.AYAK: Tekkaya için 62,5 kilonun problem olacağını düşünüyorum..bu nedenle, 2 YILMAZER ,  4 SAMİM , 6 DEVİR ' ayırmadan yazacağım... 3 İLBEYİ için karar veremedim...küçük kupon yapmamdan dolayı yazmıyorum, yoksa yazılmayacak at değil ...hadi yazalım yahu..eksik bırakmayalım şimdi bu yaşlı kurtu...tecrübe iyidir...bir geldi bir daha ne zaman gelir kimbilir diyenler olabilir...abicim bu atın bundan sonra '' kimbilir ne zaman gelir '' dediğiniz yer ve zaman HARA olur...hara'da bol bol gelecek.....
5.AYAK: şimdi geldik dananın kuyruk sokumuna....benden söylemesi....3 MAGNİFİQUE , 6 BUHARA DANCER... başka at yazan ne olsun....
6.AYAK: ehh...burası da dananın kuyruğudur...kopartacağız yani....5-6-2-1-3-11-9  yazıyoruz vee ...bol ganyan bekliyoruz.....

2 yorum:

FanaticoUm dedi ki...

Sonsprinter
Greetings from your friend!

ismail dedi ki...

oleeyyy Fanaticoooo...hello my dear friend... very beautiful to hear your voice my friend...

..best regards, sevgili dostum...