16 Nisan 2011 Cumartesi

16.nisan.ANKARA ALTILI GANYANI

by...Franz Arthur Bischoff....



1.AYAK:  Ankara'da çok zor bir altılı oyunu var...banko bulmakta zorlandım. birinci ayakta mecburen tek kaldı 9 ZİNCİRKIRAN  ..kupon uygun olsaydı yanına at yazacaktım ama,diğer ayakları da bitirdiğimde, baktım yanına at yazacak para kalmadı...


2.AYAK: bir takım düşüncelerle sadece 14 BİR LALE ..... 4 FASILA ....13 CİVANTAYAK  yazarak bu ayağı bıraktım....


3.AYAK:  seçimi zor çünki belirsiz sonucu olan bir yarış...2 ABHAZYA  çok tehlikeli duruyor bu nedenle yazmadan edemedim..boşamı yazdık göreceğiz bakalım...4 SUN RESİTAL ...5  SURLARIN GÜZELİ ...bu ayağa yazacağım seçimlerim...


4.AYAK: 1 KENANACO -- 2  AKSİ ÇOCUK --  3 KARAHİSAR  --  4  TOZAN    ....isimli safkanları hiç bir şekilde ayıramadan yazmak zorunda kaldım...


5.AYAK: yine kendi düşüncelerime ve incelemelerime göre 6  RED LETTER DAY  -- 7  RESUS  --  12  TURKISH TREASURE  ....... mutlaka yazmak gerekiyor...biraz da şansa bakıyor bu yarış....nasip varsa gelirler....


6.AYAK:  burada en bilinen atları yazarak oyunumu tamamladım.... 2  ÇİFTELİ  --  4  ALL DAY  --  10  YARDIMCI GÜLÜ    ....iyi safkanları seçtiğimi düşünüyorum......


5.ayakta 12 numaralı atı .. veya  son ayakta 2/13  ekürilerini banko yazamadım...yazık oldu yine emeklerime...kafadan yattım....

Hiç yorum yok: