19 Aralık 2014 Cuma

Müjde Dural .. Blog arkadaşımdan çok güzel bir çalışma


8 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Sevgili İsmail, çok teşekkürler ama başlığı "blog arkadaşlarımın amatör çizimleri" olarak değiştirirsen çok sevinirim, hem benden başka arkadaşlar da olursa aynı etikete gönderirsin, hem de ben bu kadar ünlü ressamlarla aynı kategoride olmanın mahçupluğunu ezikliğini hissetmem..minik bir rica olarak ...:)

sevgiler

ismail dedi ki...

:)) sevgili Müjde, sen yaşayan ve arkadaşım olan bir sanatçı olarak, hiç tanımadığım ressamlardan çok daha değerlisin .. sanatçı Müjde Dural olarak etiketledim :) .. bunu da hakeden çalışmaların var
--sevgiler :)

bücürükveben dedi ki...

valla ne diyeyim sevgili arkadaşım, teveccüh göstermişsin sağolasın, birkaç dakikalık bir çizimdi bu ( hani sen merak ettiğin için.. biliyorsun zaten)...valla mahçup oldum tekrar teşekkürler..
sevgiler

ismail dedi ki...

mahcup olacak bir şey yok sevgili Müjde, yetenek allah vergisi güzel bir şeydir..
--sevgiler

bücürükveben dedi ki...

Bak ne diyorum benim içim rahat etmedi. Blog arkadaşın olarak azıcık hatırım varsa, 'blog arkadaşlarımın amatör çizimleri' diye değiştirirsen beni çok mutlu edersin. Bir gün bir başka blog arkadaşın da bir çizim, resim gönderir hepsi o başlıkta etiketlenir. Gerçekten çok içim rahat edecek.

Dediğin doğru yetenek doğuştan ve güzel bir şey, ama o yeteneğin üstüne gitmeyince yazık oluyor.

Şimdi kafanı şişireceğim ama bizim ailede hep öyle oldu yani yetenekler heba edildi. Demek ki akıllı değilmişiz:)

Şöyle ki, asıl abimin resme çok yeteneği vardır, rahmetli babam onun 3- 4 yaşlarındaki defter kağıdına çizdiği resimleri saklamıştı, benimkileri de saklardı tarih ve hangi şehirdeysek yazarak, bildiğin çocuksu resimler işte kırlar, ördekler, güneş vs. ama kimse 4 yaşında demezdi inan, yine ben ortaokuldayken abim 007 filmlerinden esinlenip polisiye çizgi roman çizmişti bildiğimiz küçük resim defterine, o kadar güzel çizimlerdi ki hala saklar, ama yeteneğinin üzerine gitmedi, keşke akademinin resim bölümüne girseydi, tuttu mimarlık bölümüne girdi, (şimdi emekli ama mutsuz bir mimar, evde bazen bilimkurgu romanları çiziyor aklın durur nasıl çizimler ama neye yarar?60 yaşı geçmiş.. ailede böyle bir tuhaflık var yani:) yetenek tamam ama yeteneği heba etmekte üstümüze yoktur, neyse olanla ölene çare yok:)

ricamı unutma ne olur:) hatırım için dedim bak:) sevgiler

ismail dedi ki...

tamam, dediğin gibi yaptım sevgili Müjde.. abinin çizimlerinden görmek isterdim doğrusu .. maalesef eğitim sistemimiz yetenekleri kaybetmek üzerine kurulu !!!! üzücü , çok üzücü ..
--sevgiler

bücürükveben dedi ki...

amatör dememişsin ama yine de sağol:) sayfa senin fazla da müdahale etmek istemiyorum ayıp olmasın diye...

Evet maalesef eğitim sistemimiz öyle, hani şimdi yaşam koçları filan var keşke okullarda da öyle şeyler olsaydı çünkü bizler çocuğuz onlar akıl verirdi..

gönderdiğin çizimini gördüm , harika onları niye bloğuna koymuyorsun herkes görsün sayfanın sahibinin ne kadar güzel çizimleri olduğunu..ki, ben zaten tahmin etmiştim ve yanılmadım:)

ismail dedi ki...

:) bu yorum hanesinin hemen altına etiketler kısmına ( amatör çalışmalar ) etiketiyle bölüm açtım .. resmini yayınlamama izin verdiğin için ben teşekkür ederim .. resmim hakkındaki nazik düşüncelerin için de ayrıca teşekkür ederim, fırsat bulup çalışmalar yaparsam büyük resim aşkım adına ben de yayınlamayı düşünüyorum ,