27 Aralık 2014 Cumartesi

Aldro Hibbard


Vermont Winter Landscape

2 yorum:

ozgrkdn dedi ki...

adam gibi kışları özledim
kar yağmalı hava durgun dingin olmalı
karda yürümeli uzun uzun
balkona üşüşmeli serçeler su ekmek bırakmalı
kedinin kabarmış tüylerini okşamalı
evin sessizliğinde yelkovan sesleriyle kitap sayfalarını çevirmeli
sobada çıtırdamalı odun, fırınında kestane kokmalı
kışları özledim .radyoda ajans saatlerini
ne kadar uzun zaman oldu şehirlerin tadı kaçalı
ve bu ne inat bizdeki
kuramadık gönlümüzdeki yeri…..
zaman tükeniyor tüm açıları gezdi akreple yelkovan
radyolar da sustu
türküler buruk şimdi
ben yine lanet çekilmez
sarhoşluğa hasret
her zamanki halim…..
gece dediğin yakamozlu mehtaplı olur yada serin eser bir meltem
oysa bu gün kendini okyanus zanneden bir küçük iç deniz var
dalgası hırçın asi
kapkara meymenetsiz bir gece
bana en büyük sürpriz olurdu şimdi bir kadeh şarap
bir dem'lik ahım var içimde sebepsiz
buna değermiyim bilmiyorum ama üstü açılmadık bir şiiri asla geri çevirmem
buyursun gelsin o halde başımda tacolsun..

alnt/

ismail dedi ki...

bu güzel dizeler için çok teşekkürler.. ne kadar da güzel anlatmış, duygularımıza tercüman olmuş.. duygudan yoksun insanlar yönettikçe dünyayı, ekonomiyi, düzelmez, kabusa döner hayat ..