15 Eylül 2014 Pazartesi

Kenneth Wyatt


4 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Benim gibi kovboy filmi sevenlere göre harika tablolar bunlar...:) sağlıcakla kal

ismail dedi ki...

kovboy filmlerinin tadı bir başkaydı gerçekten.. çizgi romanlarını da büyük bir hevesle okurdum.. anne babam çok kızarlardı, saklı okurduk ..benim gbi hemen bütün çocukların derdiydi bu.. oysa şimdilerde bilhassa okumayı teşvik ettiği için dahi teşvik ediliyor :) bizimkiler boşuna bizlere kızıp azarladılar

bücürükveben dedi ki...

:))haklısın ben okuma yazmayı Tom Miks Teksas sayesinde öğrendim:) benim de annem pek sevmezdi bir gün tüm Tom Miks ve Teksas'ları balkondan aşağı atmıştı:))))

ismail dedi ki...

sende mi Müjde :)) aynı badirelerden geçmişiz :)) .. o kitapları okurken ne hayallere dalıyordum , ne heyecanlar yaşıyorduk .. bir çırpıda bitiriyorduk o kitapları büyük ilgiyle ..
-- o halde biraz acısını çıkaralım , yeni resimler hazırladım, onları da ekleyeyim .. çok güzel çizimler ..