30 Temmuz 2012 Pazartesi

En Çok Korktukları Budur! / Banu AVAR


En Çok Korktukları Budur! / Banu AVAR

İletigönderen NİLGÜN BAŞTUĞ » Cmt Haz 16, 2012 16:29
En Çok Korktukları Budur!

Milli güçlerin bir araya gelmesi emperyalizmin kâbusudur!

2003'de DİP DALGASI kabarmış ve gençlik ELELE vermişti. İP Öncü Gençlik Başkanı Mehmet Perinçek ve Ülkü Ocaklar İstanbul Başkanı Levent Temiz 30 Ağustos günü 'Ya İstiklâl Ya Ölüm! diyerek beraber bir basın açıklaması yaptı. 

Bu, sağ sol ayrımı gözetmeden Gençliğin, 'Mevzuu Bahis Vatansa Gerisi Teferruat!'diyerek yola çıkışıydı. 

Ertesi gün medya dinozorları telaşla ' kızıl elma koalisyonu' kuruldu, derhal önlem alınmalı! diye çığlığı bastılar!

Levent Temiz tutuklanıp bırakıldı, o gün bugün davalarla boğuşuyor! Mehmet Perinçek 9 yıl sonra terör örgütü üyesi suçlamasıyla Silivri'ye atıldı. Terör örgütü üyesi olduğuna dair tek kanıt olarak, 2003 de Ülkücülerle beraber düzenlenen 'Mehmetçik Coniye Kalkan Olamaz!' Mitingi gösterildi!


Korkmaya devam etsinler! Zindanlar korkularına merhem olmayacaktır... Eşyanın tabiatı gereği MİLLİ GÜÇLER er ya da geç zulme karşı birlik olacaktır! Bu kaçınılmazdır!


Banu AVAR14 Haziran 2012
banuavar@superonline.com
Kullanıcı küçük betizi
NİLGÜN BAŞTUĞ
GM Yazarları
GM Yazarları
 
İletiler: 206
Kayıt: Çrş Eki 26, 2011 12:44

2 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Banu Avar başbakan olmalı diyorum kendi kendime, sayesinde o kadar çok şey öğrendim ki, bir öğretmen gibi insanları uyandırıyor, gözünü açıyor, bu arada ilk kez at yarışı ve resim sanatı dışında yazılar paylaşmışsınız artık sanırım canına tak dedi değil mi arkadaşım?:))bu gençleri çok seviyorum, Atatürk boşuna gençlere emanet etmemiş cumhuriyeti...

ismail dedi ki...

Banu Avar örnek bir kadın..evet..çok şeyler yapabilir,öncülük edebilir,halkı aydınlatabilir... bir kaç yayınım daha oldu bu yönde.. blogcu'da iken de bazı yayınlar yapmıştım ve bir kaç kişiye karşı da görüşlerimi ileterek onların yazdıklarını tenkit etmiştim... gençler gerçekten gelecek demektir evet...canıma çoktan tak demiş durumda,bu nedenle epeydir yazmadım,bir ara tamamen kapatacaktım.. her şey göz göre göre yok ediliyor,parça parça bitiriliyor.. nasıl bunca aymaz,anlamaz,geri zekalı kitleler var anlamış değilim.. bu insanları anlayamıyorum.. aklını işletmeyenleri,bunca cahilliği,hem de zır cahilliği.. yok yok olacak iş değil.. nasılda savunuyorlar körcesine.. bir kaçıyla konuşuyorum,dünyadan bi haberler.. bir çoğuda müthiş beyni yıkanmış,bilenmiş fanatikler.. ne desem boş...