6 Mayıs 2012 Pazar

Sevgi TAMA ' dan SEVGİLERLE

....by.. Elena DROBYSHEVA....


'' SİZİN CEMAATTEN BİR BAYANIN YAZISI: 1932 yılında Türkiye de ilk kez cumhuriyet gazetesi bir güzellik yarışması düzenledi ve yarışmayı Keriman Halis(19) kazandı...aynı dönemde Belçikanin spa şehrinde de 28 ülkenin katılacagi dünya güzellik yarışması düzenlendi...Türkiye yi temsilen Keriman halis te yarışmaya katıldı...yarışma günü geldi güzeller jüri karşısına çıkıp kendilerini gösterdi...herkes merakla kimin kazanacağını bekliyordu tam bu sırada başkan kürsüye çıkıp jüri üyelerine şu açıklamayı yaptı..."biz bugün zaferimizi kutluyoruz. Yüzyıllardır Dünya üzerinde hakimiyetini sürdüren OSMANLİ İMPARATORLUĞU bitmiştir..Ormanliyi biz bitirdik ve bu kızı (Keriman halis)i zaferimizin tacı kabul edip kraliçe seçeceğiz...bu yıl güzellik kraliçesi seçmiyoruz zaferimizi ilan ediyoruz ve kutluyoruz.... ıslamiyeti ve Türk leri yenmenin zaferi....bir zamanlar sokağa bile pencere arkasından bakan müslüman kadınların temsilcisi olan Keriman halis Türk güzeli karşımıza mayo ile çıkıp kendini bize beğendirmeye çalışmıştır"....Jüri üyeleride açıklama üzerine TÜrkiye yi temsil eden Keriman halisi kraliçe seçmiştir... Ne acı bir olay....bütün dünya bizleri parçalamaya uğraşıyo ve bu olayda bunun bir göstergesi...Kuran ı kerim i elimizden alma uğraşı içinde ...Allah kahretsin bölücüleri...''''BU DA DEVAMI:Bu şahsi birşey değil bu olayı iyi değerlendirirseniz esas suclulun Keriman halis mi yoksa başkalarımi diye anlarsiniz....örnek olarak Şuan dizi haline getirilmiş muhteşem yüzyıl dizisi tamamiyle saptırılmiş o denemde bırakın açık elbiseler giymeyi hükümdar in karşısına saçının tek teli dahi görünmemesi gerekiyordu bir kadının çıkması için nda çok zor....Keriman halis nasıl gitmiş nasıl olmuş diye..felsefe yapin merakınız gider belki.''

 BU DA BENDEN:''Sen başına yamalık parçası geçirdiğinde İMAN mı kazanıyorsun , sen bedenine yamalık parçası geçirince İMAN mı kazanıyorsun, sen 4 duvar arasında yaşayınca İMAN mı kazanıyorsun, bak sana bir hikaye anlatayım; papazın biri kilisede vaaz veriyormuş o sıra telaşla içeri bir çocuk girmiş, köyü su basıyo herkes canını kurtarsın demiş, herkes kaçmış bizim İMAN ı bütün papazımız kaçmamış, Allah beni korur demiş, sular basınca birinci katı ikinci kata çıkmış oradan geçen gemi demiş ki Papaz efendi gelsene ne yapıyorsun orada, yok demiş Allah beni kurtarır, sonra sular gelince 3. kata çıkmış yine bir gemi çağırmışlar gitmemiş en son çatıya çıkmış, sonra öte dünyada açmış gözünü demişler ki Al sana cennetin anahtarı yok demiş istemiyorum neden demişler ben Allah a kırgınım çok inandım ona ama baksanıza burdayım. YUKARDAN BİR SESLE İNLEMİŞ ORASI SÖYLEYİN O SALAĞA 2 GEMİ 1 HELİKOPTER GÖNDERDİK....Şimdi siz o yamalık parçasıyla kapadığınız kafanızdan içeri her tür bölücü düşünceyi alıyorsunuz bu 1, bu vatanda doğdunuz Osmanlı Ataları şeriat uyguluyordu diyorsunuzuz 2, benim vatanımın genç taze evlatlarına Allah uğruna 100 kişi öldürürsen şu kata 1000 kişi öldürürsen şu kata gidiliyo diye benim vatanım evlatlarının beynini yiyorsunuz, sen sanıyorsun ki Türk Ataları izin verir senin bölücü düşüncelerine, bak ben sana Türk ü anlatayım, bizim İMANIMIZ eteğimizin altında değildir biz onu başımızın üstünde kalbimizdeki Aşkla taşırız, biz dik bir boyunla taşırız o kafayı, benim vatanımın hiç bir kadını erkek karşısında boyun eğmez ama asla erkeğine de saygısızlık etmez. beni 4 duvar arasına sokacak adam daha anasından doğmadı. ben özgürlük benim karakterimdir diyen Ataların evladıyım, senin saç telinle namusun mu gidiyo bil ki benim topraklarımın asil evlatları kadına nefis aleti olarak bakmaz, o ancak nefsi gözünü kör eden hadsiz bakışların yapacağı iştir. korkma bu topraklarda çıplak yürüsen insan olan sana el sürmez, o bakışlar ki o bakışlar bölücü düşüncenin girdiği her kalbe yerleşir..deprem bölgesinde nice can kaybettik bir ALİM çıktı bunlar günahkar ondan deprem oldu Allah onları gömdü dedi...bir genç kız şortlu diye hırpalandı kimse o kıza yapılanın yanlış olduğunu söylemedi...şimdi siz büyük olaylardan Allah ı arar olmuşsunuz, Yüce Allah bizleri gazabından korusun...Hakkıyla hakka tapan milletimdir İstiklal!
 ŞİMDİ SAÇ TELİNİ GÖSTERMEYEN KARDEŞ, TÜM BU YAZILANLARI OKU OTUR SEN FELSEFE YAP..BİZ FELSEFE YAPMAYIZ BİZ GERÇEKLERDEN KONUŞURUZ...SEN TİYE ALIYON HE SENBÖLÜCÜSÜN HE ...KİME ATASINI SEVENE...
 Sevgi Tama

1 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Sevgi hanımın eline, yüreğine sağlık çok güzel bir cevap vermiş bu Amerikancı İslamcı yorum sahibine.

Benim de iki çift lafım olacak bu cemaatçi hanıma.Umarım görüp okur ve cevabını bekleyeceğim. Hodri meydan.

1)Cemaatçi hanımefendi, mayo giymekle din,iman kayboluyor madem, sizin cemaatin başı Fethullah Gülen , Mekke Medine'nin sahibi Suudi Arabistan kralı dahil bilumam dinciler Amerika'nın kucağına oturmuşsunuz acaba o zaman din/iman gitmiyor mu? Sizin 'dindar' başbakanınız Irak'ta, Müslüman kadınları boğazlayıp,düzen ABD askerleri için "Allah korusun" diye dua ederken iman gitmiyor da, kadınlar mayo giyince mi gidiyor?


2)Siz cemaatçilerin işi gücü YALAN DOLAN. Şimdi yazıda iddia edilen o sözleri bana İSPAT EDİN desem ispat edemezsiniz. O anın videosunu buldum izledim. Sunucu sizin yazdığınız gibi "osmanlı bitti zaferimiz kutluyoruz vs." gibi bir şey asla söylemedi. Kazanını açıkladı sadece. İşte linki:

http://www.newsfromturkey.tv/first-miss-universe-turkish-woman-keriman-halis-ece-at-the-1932-miss-universe-contest

Ayrıca o sözlerin UYDURUK olduğu o kadar belli ki, bir kere diğer yarışmacılara haksızlık yapılır ve kıyameti kopartırlar resmen şike!Yok Osmanlı'yı yendik diye onu seçeceklermiş!Böyle bir şey söyleyeni deli diye sahneden atarlar:)çok güldüm ya hani uyduracaksa insan mantıklı bir şey uydurur.

Kaldı ki, Osmanlı resmen 1923'te bitti, yarışma 1932'de, 10 yıl geçmiş- ne zaferi,ne alaka?. Sanki Osmanlı Belçika(o zaman Flaman olarak geçerdi)arasında savaş mı oldu?İlkokul çocukları bile Avusturya'nın yani Viyana'nın kapısında kaldı Osmanlı, Belçika ile bir savaşı yok! Belçika'lıların Osmanlı için öyle laflar etmesi çok anlamsız. Uyduruk olduğu belli oluyor. Viyana'da yapılsaydı yarışma bu yalan biraz daha inandırıcı olabilirdi:)))

Yine de o yarışmada böyle bir söz söylenildiğini İSPATLAMANIZ GEREKİR. Buyrun ispatlayın, hangi belgede okudunuz? Hangi videoda gördünüz? Bu sözleri yazdığınıza göre bunun bir KAYNAĞI da olmalı. Nerede KAYNAK? Bak beni bilen bilir gider gerekirse Brüksel'de araştırırım bu yalanı yine ortaya çıkartırım. Bekliyorum kaynak???
Link?


Kanuni dizisine gelince, o diziye kızıyorsunuz çünkü gerçekler işinize gelmiyor. Dizide Topkapı sarayında sergilenen giysilere göre giyiniyorlar.Google da baktım Hürrem Sultan'ın portresi de var boynu açık, saçları da gözüküyor, Osmanlı hanedan ailesi mensubu kadınlar zaman zaman gazetelerde görünüyorlar, gerçek Osmanlı torunları olan bu kadınların da başları açık, pardesülü filan da değiller.

Ayrıca o diziyi izleyince yatıp kalkıp Atatürk'e dua etmeniz lazım. Niye mi? Osmanlı döneminde kadınların sokaktaki it kadar değeri yoktu. Harem'de seks kölesi olmaktan başka işe yaramıyorlardı, filan hatun gelsin beğendim, falan hatun gitsin beğenmedim, hamile kalırsa da çuval koy doğru denize karnındaki bebeğiyle. Koca üç kez "boş ol" dedi mi boşan, siz Osmanlı dönemine bu kadar özenip, günümüz Türkiye'sini beğenmiyorsanız HODRİ MEYDAN BİR TEKLİFİM VAR SİZE:

Notere gideceğiz, kocanız sizi üç kez "Boş ol" demekle boşanmayı kabul ettiğinize, abiniz vs. ailenizin mirasından size daha az pay verilmesini, kocanızın isterse üzerinize başka hatun almasına razı geleceğinizi yazıp,imzalayacaksınız. O zaman ben sizin SAMİMİYETLE Osmanlı dönemine dönmek istediğinize inanırım. Ne dersiniz gidelim mi notere? Öyle oturduğunuz yerden Osmanlı daha iyiydi, cumhuriyet geldi daha kötü oldu demekle olmaz.