4 Aralık 2010 Cumartesi

4.aralık.ADANA - İSTANBUL ALTILISI - Belinda Del PESCO

by Belinda Del Pesco..
....arkadaşlar,''armudun iyisini '' bu gün yememiz gerekiyor...Belinda'ya sevgilerle...
(..resme click yapın....Pink Floyd..Wish You Were Here.. )

..ADANA KUPONUM...
1.ayak) 3 -9  ..  .....    ( iki atla güzel bir ganyan aldık )
2.ayak) 2-4-7-8 ....(Bakhaber bizi tıfaya getirdi ..ilk ayağı iki atla şahane geçmiştik..)
3.ayak) bir kez daha 2 OĞLUM ORHAN - 5 MİA BOY ..
4.ayak) 7
5.ayak) 6-3 ..( 4 )...buraya 4 numara MÜDÜR yazayım derken yanlışlıkla 3 yazdığımı şimdi gördüm..Allah'tan yukarıda yattım da üzülmedim..yoksa fena üzülürdüm gerçekten )
6.ayak) 1-2-4-9

...İSTANBUL TAHMİNİM...
1) 1-3-5-8
2)
3)
4)
5)
6)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

oh, i forgot! this is for you!!

and if you want to do what i've done (to link in your comment) you have to use this code:

here your comment

ismail dedi ki...

:) yes Silena..thanks...I'm learning in time...

kiss...

branda... dedi ki...

merhaba,
Blog olusturup at yarısı tahmını vermenı taktıre sayan buluyorum ancak bunu kendını tatmın ıcın yaptıgınıda uslubundan ve yayın saatınden anlayabılıyorum.
Eger amacınız ınsanlara faydalı calısmalar yapmaya egılım gosterırse buna ben de her turlu destegı verırım.
Not: son sıprınter deyısı sahsıma aıt olup, kulaklarda bukadar yer ettıgını gormek sevındırıcı.

Not: tablolar benım tarzımı yansıtıyor, ama ben oyle eserler yaratmadım, sahıbıne tesekkur edıyorum.
Altılı Cını

ismail dedi ki...

oooo..sevgili Hasret...seni burda görmek beni şaşırttı ve ziyadesiyle memnun etti...senin bloğuna sık sık bakar ve tahminlerini okurdum...bir ara Engin hoca'nın bloğunda rast geldim sana...sonra işlerin nedeniyle bloğuna aralar vermiştin,yazını okumuştum...''sonsprinter''başlığının sana ait olduğunu ilk defa şimdi yazından okudum ama sana inanıyorum..şöyleki:bloğa isim düşünürken çeşitli isimler aklıma geliyordu,atlar,sprintleri falan derken bu isim aklıma geldi ancak; şimdi düşünüyorumda bu isim senin bloğunu olurken farkında olmadan bilinç altına bende yerleşmiş olmalı...yoksa sana ait olduğunun gerçekten bilincinde/farkında değildim...burada bu nedenle sana teşekkür ederim,çünki bu hususta bana sitem etmedin...dediğin gibi bloğu hobi olarak açmıştım..henüz yarışçılara yardım edebilecek seviyede değilim..bu nedenle insanları yanlış yönlendirmek istemedim...açıklama kısmına da bunu '' hobi '' amaçlı diyerek özellikle belirttim...destek vermen konusunda,bunu gerçekten isterim,ne şekilde ve nasıl olacağını tamamiyle senin tecrübene ve önerine bırakıyorum...burada yayınladığım kuponları aslında kendi adıma oynuyorum..diğer deyişle oynadığım kuponları yayınlıyorum..ama bahsettiğin gibi insanlara faydalı bir tahmin sunabimenin çok farklı bir düşünce yapısı ve sistemi olmalı..bunu da bana öğretirsen çok mutlu olurum..bu,aynı zamanda bana da bir altılı kuponu yapmanın nasıl bir şey olduğu konusunda çok çok faydası olacaktır..bu zamana kadar ben sadece ödediğim kupon paralarıyla halka bu şekilde ''faydalı ''olabildim :) ...tekrar seni gördüğüme çok sevindiğimi belirteyim...sevgi ve saygılar...
..sonsprinter.. (diğer nicklerim: akıllım... arşi.. gibi isimlerdi..belki hatırlarsın )

Adsız dedi ki...

Hi,

Thank you so much for the new years greeting on my blog.
I wish you a Happy New Year!

The works of Belinda del Peso are always impressive.

Regards,

ruma dedi ki...

"Istanbul".
There is the place charming me most in the world.

Thank you.
ruma

ismail dedi ki...

thank you Ruma...yes,İstanbul...fascinating...