12 Aralık 2010 Pazar

12.aralık.İZMİR ALTILISI

önce bu güzel güne bu müthiş guruptan bir şarkı dinleyerek devam edelim..harika bir melodi,harika ritm...




İZMİR GÖRÜŞLERİM...

1.ayak) 1 STARFİST'e ne oluyor?..İzmir de bir yarış gördü..çalışmaları mükemmel..BANKO ADAYIM..tek rakibi 7 MEAN MACHİNE olabilir...netice: ( 1 ) STARFİST....BANKO

2.ayak) çok kalite arap atları yanyana..4 yaşlı Sarraf abileri ve ablasıyla kapışacak ve harika bir yarış olacak...mesafe ve pistin durumu safkanlara farklı şekilde avantaj veya dezavantaj yaratacağına eminim,bu nedenle ben ayrım yapamadım...2-3-4-5-6-10

3.ayak) en kuvvetli ihtimal iki tayı ( ve iki tay sigorta ) yaradana sığınıp yazıyorum,buraya kaç at yazacağıma karar veremedim,önce ilk iki tayı yazacağım,diğer iki tayın jokeylerine bakarsanız,Kaya'ların olup birbirlerinin atlarını değişmişler..bu da kafayı oldukça karıştırıyor,dört at sağlam olacak ama..kupon bakalım nasıl gidecek : 3 - 4 ...5..7 (8 olacak...yani: 5-8 )

4.ayak) erkek safkanlara şans vereceğim: 6 - 5 - 2

5.ayak) 5 BELMONT ..bakıyorum heryerde banko...ben de banko yazayım bari...yıkılırsa yer yerinden oynar..

6.ayak) 3-7-10-12

Hay satayım anasını yahu..STARFİST'te şimdi aprantiye denk geldik galiba...süremedi adam yahu...ulan ne şans be..yazmazsın apranti getirir,yazarsın bilemez...hay ben bu işin içine....................
--2.ayak:1 Bozyiğit' yazdım sildim iyimi ?.. 3.ayakta yine bir hata yapmışım: 8 yerine 7 yazmışım...Kaya'ların atları olan bu iki atın binicileri değişerek at binmişler,bu kafa karıştırmıştı...


Hiç yorum yok: