3 Temmuz 2015 Cuma

Alla & Hotel






Yatır başını eskiden kalbimin olduğu yere
 Dünyayı üstümde tut 
Yeşil çimlere uzan 
Beni sevdiğin zamanı hatırla 

Yakına gel utanma 
Yağmurlu gökyüzünün altında ayakta dur 
Ay doğmak üzere 
Beni düşün bir tren geçip giderken 

Deve dikeni ve böğürtlenleri temizle 
O gezinmedi mi 
Şimdi benim bir balonum var 
Ve o havada uçuyor 

Gölgemde dur 
Cisimler şimdi benden yapılma 
Rüzgar gülü söyleyecek 
Bugün yağmur kokuyor 

Tanrı yıldızı aldı ve o onları salladı 
Ağaçlardaki çiçeklerdeki kuşlar anlatamaz mı 
Sen asla benden bağımsız olmayacaksın 
O benden bir ağaç yapacak 

Bana veda etme 
Bana gökyüzünü tarif et 
Ve eğer gökyüzü düşerse, sözlerimi işaretle 
Eğlenen kuşları yakalayacağız 

Yatır başını eskiden kalbimin olduğu yere 
 Dünyayı üstümde tut 
Yeşil çimlere uzan 
Beni sevdiğin zamanı hatırla 
Beni sevdiğin zamanı hatırla 
Beni sevdiğin zamanı hatırla ...


Hiç yorum yok: