15 Kasım 2014 Cumartesi

Paul Cezanne


4 yorum:

ozgrkdn dedi ki...

cezanne ....ilham kaynağım,,,lisede çok bakardım,,sonradan yağlıboyalarımda etkisi fazla oldu,, )

ismail dedi ki...

aman allah .. ben ki resmi çok severim ve ressam olmak isterdim, görüyorum ki ben resme karşı vefasızmışım, bunu sizlerden ( sen ve Müjde ) anladım ..ben resim yapmak isterken sizler çoktan bu işin ruhuna ermişsiniz :) ne mutlu size ve darısı başıma .. şu altılı belasına takılmasaydım, şimdiye kadar epey mesafe katetmiş olurdum resim sanatında,en azından çok sevdiğim resmin arkadaşı olurdum .. bloğunda resimlerini yayınlamanı dilerim ..
--sevgiler :)

ozgrkdn dedi ki...

şubat'a kadar bekleyeceksin,, ))
değerli öğretmenim Şeref Bigalı'nın anısına ..

ismail dedi ki...

ooo .. Şeref Bigalı .... kıskanmamak mümkün değil :)