24 Ekim 2014 Cuma

Kerrie Hess


4 yorum:

bücürükveben dedi ki...

bunu da beğendim..işin ilginci benim elimin çizimlerine çok benzettim...aman kimse yanlış anlamasın övünüyor gibi...:)))

ismail dedi ki...

sevgili Müjde merhaba.. senin çizimlerini de çok merak ediyorum .. bloğunda yayınlarsan eğer , oradan alıp bloğumda yayınlamak / saklamak isterim
--sevgiler

bücürükveben dedi ki...

yayınlarım ama o dünyaca ünlü ressamların, ustaların olduğu sayfanda yayınlamanı istemem doğrusu...ayıp olur o ustalara...yayınlamayacağına söz vermelisin yani...:)
sevgiler

ismail dedi ki...

:)) Müjde harikasın .. her zaman dikkatimi çeken bir durum oldu ki o da şudur; ne olursa olsun, el yapımı olan bir çalışma, insanların çok ilgisini ve beğenisini topluyor, inan buna .. yapılan o çalışma hangi derecede olsa da fark etmiyor, bir çalışmada o sanatçının emeği, ruhu, özelliği, kendisinden kattığı şeyler asıl değeri veriyor.. diğer ifadeyle, sana özgü olması yeterde artar .. fakat yine de bana güven, senin iznini almadıkça yayınlamayacağım .. fakat ben her zaman yayınlanabilir kalite ve DEĞERDE olacağına eminim.. bunu sana da açıklayacağım.. bu kararında ayrıca ÇOK SEVİNDİM.. bekliyorum ..
--sevgiler