14 Mart 2014 Cuma

14.mart.İzmir At Yarışları - misli denemesi



Bu gün İzmir programı pek para verecek gibi görünmüyor.. yinede böyle programlarda çoğu zaman plase / sürpriz atların getirilmesiyle, umulmadık ikramiyeler çıkabiliyor .. ben akla mantığa uygun olan şekilde tercihlerimi yaptım .. gerisi ..Kader ..   siz kendi bildiğiniz atları oynayın .. her kesin görüşü , deneyimi farklıdır... ben kendi oyunumu kendim için yazıyorum sadece ...  Bol Şanslar dilerim...

1.ayak)  8 KİNG ABJAR  çok iyi durumda ve grup çok müsait , yanına sadece 7 NOS yazacağım.. galopları çok güzel olup, plase yapma şansı tanıyorum..

2.ayak)  6 ANADOLU ASLANI .. son mükemmel sprint attığı yarışıyla bir kez daha kazanırım dedi..

3.ayak)  6 ÖZGÜR BİKE , 2  RAZYANA   gerek çalışmaları ve gerekse bıraktıkları izlenimle birbirlerine rakip olacaklar ve diğerlerinden daha iyiler ...

4.ayak)  5 LİFE İS LİVE  süper orjinli safkanlarımızdan biri , 3 HEAVY LİFT  çok güveniyorum .. 

5.ayak)  4 DEMİRDÖVEN  muhteşem durumda ,mükemmel yarışıyor ...

6.ayak)  7 İNFERNO , 8 MERD BEYİM , 4 CHARİSMA , 2 BOR ..  en çok ihtimal verdiğim safkanlar.. 

8-7  ....  6  ....   6 - 2  .....  5 - 3 ........ 4  .....  7 - 8 - 4 - 2


Hiç yorum yok: