23 Aralık 2013 Pazartesi

Rene Fijten


4 yorum:

ozgrkdn dedi ki...

3 yıl Şeref Bigalı'dan ders aldım,,bir yılı suluboyaydı,,asla başarılı olamadım(
Hayranlık duyarım başarabilenlere..
bu resim de çok sakin,güzel bir çalışma.

ismail dedi ki...

oo.. doğrusu Şeref Bigalı'dan ders almana imrendim.. resimle ilgilenmene sevindim.. halen çalışmaların varmı ? ..

ozgrkdn dedi ki...

uzun yıllardır resim yapmadım,,çok sayıda tablom vardı,,dağıttım,,
birkaç karakalem var elimde,,
kursumun son senesi öğretmenimden gizli yarışmaya katıldım ve eserim sergilenmeye değer bulundu,,mutlu olmuştum ama Şeref bey hazır olmadığımızı ima ederek yasaklamıştı yarışmaları,,bu yüzden sevincimi paylaşamamıştım onunla((
son yıllarda kendi tasarımım el işlerimi satıyorum,resim uzaklarda kaldı)))

ismail dedi ki...

sanatsal içgüdü her şekilde kendini ortaya çıkarıyor.. başarılar diliyorum sevgili özgürkadın..
--sevgiler--