21 Mayıs 2013 Salı

Gary BUNT

 
 

 


 

4 yorum:

Victor Aranda dedi ki...

Me gusta el encuadre de la primera imagen, con esa vista parcial de la habitación.
Saludos

ismail dedi ki...

si, tonos se utilizan de manera muy eficaz de gris...
Saludos

Asortik Krep dedi ki...

Bücürük'ün sayfasına yeni yorum bırakılamıyor, bu yüzden bana sorduğunuz sorulara cevap vermek istedim.Sizin gibi birilerine ya da olaylara kızıp partiyi bırakanlar yüzünden ordayız.Çünkü bizim gibilerin partilerin içinde yer alıp seçilmesi, aldığı oylarla bir yerlere gelmesi gerekiyor, ancak o zaman devlet yönetimine ve diğer ülkede hoşumuza gitmeyen durumlara çare bulabiliyoruz.Yoksa siz ve sizler gibi küskünler yüzünden çoğunluklarımızı içimizde eritip, seçilme şansımızı yitirip, birilerinin bir şekilde birlik oluşturduğu durumları seyretmek zorunda kalıyoruz.Birbirimizi eleştirmekten yol alamıyoruz,oysa sizin gibi insanlar gidip inandıkları partilerde çalışıp,köşeleri tutsa biz diğer partileri bırakıp aynı düşüncede olduklarımızla omuz omuza çalışmayı tercih ederiz.Yaşınızı bilmiyorum ama artık muhalefete takıp ülkenin gerçek gidişatı için sadece konuşmayı hak görenlere söyleyecek bir kaç sözüm var.
- Burs verip bir çocuk okutabiliyor musunuz..? ya da birleşip bir çocuk okutup karanlığa savaş açtınız mı..?
-gidip bir partide sandık görevlisi olarak çalışıp en azından seçimlerde birilerine yardımcı oldunuz mu..?
-birbirimizi anlamaya çalışmasak bile birbirimize destek olabileceğimize inanıyor musunuz..?
-en son ne zaman oy kullandınız..?
-Kılıçdaroğlundan daha önemlisi ülkenin son durumu hakkında ne düşündüğünüzü merak ettim, en azından ben ülkenin gidişatından kılıçdaroğlunun sorumlu olmadığını, bu ülkede yaşayanların yönetimin ortak sorunu olduğunu ve en önemlisi oylarımızla seçilen ve işini ne şekilde yaptığını seyrettiğimiz bir başbakanımız varken neden bu kadar kılıçdaroğlu muhalefetine taktığınızı anlayamıyorum.Ülkeyi bu hale sokmaya evet, içinde CHP geçen her şeye hayır zihniyetini anlayamadığımdan önce size cevap vermem için bana muhalefete gelene kadar diğerlerinin neden ülkenin bu haline kadar kımıldamadığını açıklamanızı istiyorum.Biz referandumda sokak sokak gezerken de hala bizi eleştiriyordunuz, en azından ben çalışıyorum, seçimlerde görev alıyorum, parti yönetiminde oy kullanıyorum,ben ve benim gibi düşünen insanların partimde çoğalıp güç oluşturmasını, hatta yönetime gelmesini sağlıyorum ama bazıları sadece bizi izliyor,seyrediyor ve eleştiriyor, partiye girip çalışamayanlar yüzünden biz bulunduğumuz yerlerde azınlıktaysak ve benim partime üye olmayıp cak cak her yerde benim partim eleştiriliyorsa benim sizin gibi düşünenler adına yapabileceğim bir şey yok ki..! Kılıçdaroğluna oy vermiyorsanız,partiye üye değilseniz ben sizinle onun muhalefetini niye konuşayım ki siz değiştirebileceğiniz bir şey için bile çaba göstermeden onu eleştirmek istiyorsunuz bu sadece benim partimde değil hem de ülkemde de böyle, bunları bana söyleyene kadar bu ülke bu başbakanı hak ediyormuyu konuşalım gücünüz yetiyorsa..? :))
Cümleleriniz çok güzeldi, keşke onu başka düşüncelerde savaştırsaydınız..Sanki biz daha güçlü olurduk,yanlış cephedesiniz bence.
İyi geceler ve iyi çalışmalar..

Not:Bu sayfadaki yorumlara cevabımdır..

http://bucurukveben.blogspot.com/2013/01/kilicdaroglu-sen-geri-zekalisin.html

ismail dedi ki...

..mücadeleniz,gayretleriniz,çabalarınız durumun farkında biri olarak güzel,olması gereken ve diğer bir çok partilinin de yapması gereken budur elbette.. kızgınlığım,partilerin şimdiye kadar olan lider sultası sistemini kıramamaları,yıllardır böyle oldu..işe yarayacak adamlar,iş yapacak insanlar liderlerce elendi, çalışkan insanlar (sizin gibi)azınlıkta kaldı vs... burs ve üyelik gibi konularda diyebileceğim, durumum elverdiği ölçüde olabilir ancak,o da şu an mümkün değil... oy kullanıyorum ama oylarım boşa harcanıyor ( biliyorsunuz )...yine de oy kullanıyorum..benim tarafımı yanlış algılamışsınız.. tek bir tarafım vardır, ülkem,milletim,aydınlık hür,bağımsız,çalışkan zihinler.. egemenliğim,Türk varlığım.. düzeltilmeyen parti işleyişine kızıyorum,yapılabilecek şeylerin yapılamayaşına,bunun sebeplerini tahmin ettiğimden buna kızıyorum,bağımlı,güdümlü oluşlara kızıyorum,bu hale getirilişimize kızıyorum.. küskünüm ama bekliyorum,alestayım...vaz geçmiş değilim..bağımsızlığımdan bayrağımdan vatanımdan geleceğimden çocuklarımızın geleceğinden vazgeçmeye niyetim yok...
--sevgi ve saygılar--