26 Nisan 2013 Cuma

26.NİSAN.BURSA ALTILI GANYANI .. Ira TSANTEKİDOU


...by  Ira TSANTEKİDOU...
                                                                 
BURSA TAHMİNLERİM:


iki bankoya sığındım ve yallah tazyik deyip bir kupon yaptım... başarılar ...

1.ayak) 2-5-7-8-12

2.ayak) 2..BÖRÜKAN BANKO ..  bu kıymeti bilinmeyen atlar arasında son iki yarışıyla borsada hisse değerlerini artırmıştır... şu an yükselişteyken  birer hisse satın alalım... çimento çimento..

3.ayak) burada biraz cimri davranarak ince eleyip sık dokudum, mümkün mertebe az at yazma yoluna gittim.. değerlendirmelerimde hata yoksa eğer iyi olur.. yoksaa.. karışmam hakim bey...5-8-9

4.ayak) 4  ve  10 ..   iki at yeterli olursa, buradan itibaren finişe bir şey kalmadı demektir..

5.ayak) 3 DUR BEN GELDİM ..  yok öyle değildi neydi ?  STOP STOPİNG ME ...   BANKO

6.ayak) 3-5-6-7-8-10-13

OLDU DA BİTTİ MAAŞALLAH ...  

Hiç yorum yok: