22 Şubat 2013 Cuma

Alexander ZAVARİN

                         ...by Alexander ZAVARİN.... 

2 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Çok beğendim, kelime doğrulama hala duruyor ya, ben de üşeniyorum valla:((ne yalan söylimmm gözüm gözlükle bile zor seçiyor doğrulanacak kelimeleri rakamları:(((kaç gündür de rastlamışsınızdır başka arkadaşlarıma yorumlarımda sağ kolum omzuma kadar ağrıyor klavyede tık tık yazmaya başlayınca...o yüzden biraz da..
sağlıcakla kalın

ismail dedi ki...

sevgili Müjde,kelime doğrulamayı,dadanan ve tanımadığım bir grubun ısrarından kurtulabilmek için yeniden açmıştım.. bu uygulama ile ancak ısrarlı rahatsızlıklarını önleyebildim..tekrar açayım bakayım,belki terketmiştir tamamen .. sana geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.. sağlığına dikkat et.. gözlerinden öpüyorum,sevgiler...