9 Ekim 2012 Salı

9.ekim.ANKARA ALTILI GANYANI - TAHMİNLERİM - BİR BANKO - EKONOMİK KUPON

1) 3 MURATOĞLU , 10 EYE WİTNESS  ilk olarak güvendiğim ve yeterli gördüğüm atlardır..kuponuma sadece bu iki safkanı yazacağım... 9 ALL İN  garantör at olarak yazılabilir... 2 NEW PARTNER 'ın 62 kilo olması kuponuma yazmamı engelledi,eğer kazanırsa benim için sürpriz olmuş olacak..ancak,diğer rakiplere bu kiloyu verebileceğini zannetmiyorum..

2) 3 CAPPADOCİA , 4 ALTINYILDIZ , 5 SEYMENAĞA , 6 MİRZEYBİN  yazılması gereken atlar olarak görüyorum ve yanlarına başka at aramak istemiyorum...özellikle 5 ve 6 numaralara daha yakınım..dört atı ayırmadan yazacağım..

3) 6 VAKKAS banko yazacaktım ancak,4 KARADENİZ ve 1 GÜMÜŞSOY gibi kaliteleri yazmamak olmayacaktı..güzel yarışlar yapan 2 ALTUĞHAN eklenebilir...9 Özfidan verilmesine rağmen ben yazmak istemiyorum,sebebi, bu rakiplerine üstün geleceğine inanmadım...tercihim: 6-4-1

4) 2 İL NERO ,hep bahsedildiği üzere Selim Kaya'nın da özellikle bu at için gelmesiyle BANKO olarak kafamıza sokuldu...Cav Cav'lar herhalde mahcup olmak istemezler Ankara'da.. BANKO yazacağım..

5) bu yarış beni korkutuyor,ekonomik olsun diye içimden geçen diğer atları yazamadım..bütçeme göre oynuyorum...kuponuma 7 CHATA BOX  ve  10 BANKROLL  olarak iki at yazacağım... eğer yazabilseydim yanlarına; 2 SİPSE , 5 MURPHY , 8 WİSH A MOON , 9 YEMZEŞ  eklemek isterdim...

6) 2 ÇERKEZ FIRTINASI  ve  5 YENİ DÜNYA  çok formda ve çok iyi yarışlar yapan safkanlar..kuponuma bu iki atı yazıp yatıracağım.. geniş yapabilseydim eğer; 6-10-11 numaralı safkanları da eklemek isterdim...
KUPONUM:

3-9-10 ......  3-5-6 ....... 1-4-6 ........ 2  ....... 7-10  ..... 2-5    şeklinde, 5,40 TL. bedelli olarak neticelendi..


by...Jean-Martial DUBOİS...

Hiç yorum yok: