14 Ağustos 2012 Salı

14.ağustos.ANKARA AT YARIŞLARI

...by Vincent Van GOGH .. sanatçının bu tablosuna çok ender olarak denk geliyordum.. gördüğüm gibi hemen arşivime kattım...çok güzel bir tablo...gerek gökyüzünün açık (gökyüzü) mavisi,gerekse zeminde uyguladığı koyu mavi tonları olağanüstü güzellikte...

dörtlü ganyan:
1) 5 ÇİYA GÜLA  ve  6 LEGEND OF PRİNCESS  çok şanslı olarak görüyorum.bu iki atın dışına çıkmayacağı kanaatindeyim....7 ve 1  kontra olarak eklenebilir..
2) 5 STAR OF MELİH - 3 ROBİNHO ve  4 SABATO  olarak bitmiş görüyorum.. robinho sıkı rakip olacak sanırım.. çok etkili olmasını bekliyorum...
3) 1 CARNA  çok etkili yarışları var ben çok beğeniyorum...7 PANCAR ilk yarışı çok güzel ...6 LUPER  fena değil dikkate almak gerekir...4 BİREKO  sürpriz olarak ve buluındurulması gereken olarak yazıyorum...
4) 1 BALBEY..her ne kadar yamak binse de yazmadan olmayacak...10 FERİSU  sıkıdır .. 13 TUMBULANZELHA.. yamağın gaflete düşmesinden çok fazla olarak faydalanır...12 KANİJE  burada yazılır..6 MİRŞANHAN.. ben burada mutlaka yazarım bunu....

Hiç yorum yok: