21 Ağustos 2011 Pazar

21.ağustos.İSTANBUL ALTILI GANYANI

 by Winslow Homer - 1877...
 ...autumn...

1.ayak) onca muharebelerden sonra 1 AKDENİZ ATEŞİ...kazanma zamanı geldi..bir çok yarışta nasibini aradı ama,rakipler çok zorluydu..bu gün tam dişine göre rakipler var... bi kelek atılmazsa  kazanır ...banko...


2.ayak) güzel bir yarış..çetin rakipler..9 ESERYEL , 6 FOBİ başta tutuyorum...3 MORIŞIK ve 7 GÜNALTAY  mutlaka yazılacak... 4 at yazdım...


3.ayak)  iki tane süper safkan...3 QUEEN AMİDALA , 4 THYPHON GİRL ... kafa kafaya ...

4.ayak) 3 ROBERTİCO , 4 BİŞAR  ve 5 SUPERTZAR  aynen kuponuma yazdım...her üçünün de avantaj ve dezavantajları bulunduğundan ayıramadım..


5.ayak) 3 KALİMDOR... banko yazdım...


6.ayak) 2 BARİYER , 3 BERKŞAH , 4 HASANŞAH , 5 MAGMA , 12 SONGÜLCAN ...

2 yorum:

FanaticoUm dedi ki...

Beautiful painting!

ismail dedi ki...

..good nights my dear friend.. thanks..