27 Mart 2011 Pazar

27.mart.İZMİR ZORLU ALTILISI - Maurice de Vlaminck

by  Maurice de Vlaminck....

İzmir altılı ganyanı zorlu yarışlardan oluşmakta...çeşitli yorumculara baktım..biraz inceledim,ancak emin olamadım ve güvenemediğim bir kupon yaptım...sırf bir oyunum olsun istediğimden,altılı temaşasına katılmak istediğimden...

1.ayak) 4-5-1  .. ÇİFTÇİ BEYİ , FANTO GİRO , PERFECT STRİKE  isimli safkanların yarışa ortak olacaklarını düşünüyorum...
2.ayak) 2 -  11    -  4/10  ekürileri -  1  -  7  -  3  ...beş safkanı ayıramadım...MAHMUDİYELİCAN  iyi bir at, BABAERDİNÇ  ,   DİNSERHAN  iyi bir sprinterdir N.Şen biniyor , ÇEKEMBEYİ  ,  AMİRAL  ,  ERENHİLAL ...
3.ayak) 2 ÇETİNASLAN  banko ...
4.ayak) 2 SEVDAKAR  banko ...
5.ayak) 1  -  5   .. BOĞAZİÇİ  -  DYNASTY  ....
6.ayak) 4  -  7  -  3   -   5  -   8   ...BABAYAVUZ ,  BAMBAŞKA  ,  SHİNİNG CAPE  ,  YIKILA YIKILA  ,  WELLİNGTON ....




Hiç yorum yok: