6 Ekim 2010 Çarşamba

LAURA BRAGA---- 6.ekim-İSTANBUL AT YARIŞLARI

bu gün zorluk derecesi yüksek yarışlar var...eşekçi olarak ilk baktığımda birbirinden azılı beygirler arasından 12 den vuracak at bulmak zor görünüyor....altılının kaleleri olarak ZARALI SULTAN ve EFE REİS olarak görüyorum....hele ki EFE REİS'i bu günün BOLD PİLOT'u olarak görüyorum..du bakali nolcek...fakat bu at müthiş bir şey olacak gibi geliyor bana....bunun haricinde diğer ayaklara bakarsak...PRİNCESS ZAHRA ile birlikte ÜÇLÜ GANYANAAAA BUYRUUUNNNNN....nasıl ama...bu üç ayağı banko geçerseniz eğer,.. ki ben öyle yapacağım...diğer ayaklara HASAN HASAN HASAN DİYEBİLİRSİNİZ...CEBİNİZDE DELİK YOKSA....ama bende var.. bu nedenleeee....ben seçerek oynayacağım diğer ayakları...bol şanslar....




by LAURA BRAGA ... öyle laga luga değil....üstad'ın ta kendisi.  
                  laurabragasketch.blogspot

Hiç yorum yok: